11 Reacties

2 maanden geleden

https://eu.olliella.com/en-nl/collections/dinkum-dogs Dit is zo leuk! En je kan accessoires erbij kopen zodat het hondje ook “snoepjes” kan eten🥰

2 maanden geleden

Van vtech die picknick mand

2 maanden geleden

Ennn ik heb toevallig net het grote speelgoedboekl van bol.com binnen! Genoeg inspiratie want ik wist het ook echt niet😂 en dan ben ik ook nog hoogzwanger dus voor mijn gevoel moet ik alles nu regelen 😆

2 maanden geleden

Een goede poppenwagen! 😊 Die krijgt mn dochtertje ook toevallig nu ze veel aandacht aan haar pop besteed

2 maanden geleden

Mijn dochter houdt ook van rollenspel. Voor haar verjaardag kopen we een mooie poppenwagen, bed, eetstoel set. Een boodschappenmandje en de kassa zijn hier ook een succes. Ik heb ze allebei destijds bij de actions gekocht, maar je hebt ook luxere varianten.

2 maanden geleden

De Tante Jet Theeset van Vtech is hier een succes! Dochter is ook bijna twee en speelt hier heel graag mee!

2 maanden geleden

Een mooie prinsessenverkleedjurk, of roodkapje of zo. Ook daar kan ze rollenspellen mee spelen.

2 maanden geleden

Reactie op PaulienKlaassen

Een mooie prinsessenverkleedjurk, of roodkapje of zo. Ook daar kan ze rolle ...
Ja dat is wel ook echt een leuke idee!

2 maanden geleden

Reactie op FirstTimeMommyRox

Mijn dochter houdt ook van rollenspel. Voor haar verjaardag kopen we een mo ...
Ja een mooie poppenwagen heeft ze ook al. Dat is misschien ook wel het probleem. Ze heeft al zo veel

2 maanden geleden

Bedankt voor de tips 🥰

2 maanden geleden

Verkleed kleding?