17 Reacties

één jaar geleden

Een loopkar! En krijgen van de opa's en oma's een keukentje en een loopfiets Ook trakteren op de opvang, ik heb kleine zakjes met van die knijp yoghurt van ellas kitchen en dan een klein boekje van boer boris erbij, en dan nog wat lekkers voor de juffen

één jaar geleden

Ik ga deze maken als traktatie.😊 Als cadeau geven we een keukentje van Petite Amelie.🥰

één jaar geleden

Ik volg even Mee! 🥰

één jaar geleden

Ik volg ook! 😍

één jaar geleden

Stapelstein. Traktatie knijpfruit met een leesboekje van action

één jaar geleden

Hamertje tik is voor mijn andere zoon. Hij heeft dan ook een klein cadautje. Speentje is geen cadautje. De rest heeft hij vandaag gekregen. En we hebben nog wat geld op zijn rekening gezet. Omdat we al zoveel speelgoed hebben.. de oudste is nog maar 2 jaar...

één jaar geleden

Ze heeft een vloerbed gekregen een aantal weken terug. Ze krijgt op de dag zelf; - Duplo - De Ette Tete step ‘n sit leertoren - Een pikler triangle - De glijbaan voor de pikler - Een tent welke je over de pikler heen kunt doen - Badspeelgoed - Voorlees en aanwijs boekjes

één jaar geleden

Hij heeft al heel veel speelgoed dus niet zoveel. We hebben een speelgoedkeuken via marktplaats gekocht (tweedehands want hij is een sloopkogel 😂). En heb laatst wat kleine dingen gekocht (autobaan en autootjes en hamertje tik) maar dat bewaar ik voor Sinterklaas/kerst. Voor op de opvang hebben we uitdeelboekjes besteld. Dan doen we dat met zakje knijpfruit of een mandarijn ofzo in een uitdeelzakje

één jaar geleden

Hier de activiteitentafel van Smoby en van oma's en opa zolderkadootjes die van zijn broer zijn geweest. Dat kunnen we met zijn verjaardag wel geven maar met sinterklaas niet aangezien broerlief van 5 wel nog veel weet van wat we hebben waar hij mee gespeeld heeft. Zo hoeven we niet maar te kopen om te kopen en kan het geld op hun rekening gestort worden

één jaar geleden

Wij geven een activiteitentafel en van zijn broer krijgt hij een doos met blokken

één jaar geleden

Een keukentje van Petit Amélie en ze gaat unicornbadeendjes met rozijntjes trakteren

één jaar geleden

Wij hebben een speelkeuken via marktplaats gekocht. Van het weekend gehaald dus ze speelt er al lekker mee. Bij de opvang wil ik denk knijpfruit trakteren en dan leuk ‘aankleden’.

één jaar geleden

Wij hebben een pikler driehoek met glijbaan/klimbaan gekocht. Traktatie moet ik nog over nadenken 🤣

één jaar geleden

Ikea keukentje (zelf gepimpt) en ze gaat badeendjes met rozijntjes trakteren

één jaar geleden

Wij hebben een blokkenkar en xylofoon van little dutch voor dr gehaald

één jaar geleden

We hebben dit gekocht. Van opa en oma krijgt hij een loopauto en een loopfiets. Van andere opa en oma een schommelstoel met haken voor aan de overkapping. Ik heb muziekinstrumenten gevraagd en verder heb ik echt geen idee 🙈🙈. Hij heeft al aardig veel speelgoed. Ik had uitdeelboekjes van woezel en pip gekocht. Toen ik vroeg hoeveel traktaties ik mee moest nemen, gaven ze bij de opvang aan dat ze eerste verjaardagen niet vieren ☹️.

één jaar geleden

Van ons krijgt hij stapelstein stenen. Van opa en oma een loopkar van done by deer met blokken. Andere opa en oma denk ik geld. Traktatie voor de opvang hebben wij uitdeelboekjes gekocht, nog even bedenken hoe ik dit ga verpakken