4 Reacties

3 jaar geleden

Oh dit ziet er leuk uit. Zou hier ook wel meer over willen weten. :)

3 jaar geleden

Geen ervaring mee, maar ik begreep dar de IKEA kinderstoel ook onder de douche kan. Dat is wellicht nog een goedkopere optie?

3 jaar geleden

Ik heb hem nu een maandje ongeveer. Vond het badje wat ik had heel veel ruimte in nemen elke keer en nogal gedoe dus di Chicco aangeschaft. Mijn mening is nog een beetje verdeeld, maar misschien vooral omdat zoon en ik beide even moeten wennen. In het badje lag hij natuurlijk lekker in het water en dat is hier niet zo. Hij lijkt er tot nu toe nog niet heel lekker in te zitten (ligstand) en denk persoonlijk dat de zitstand als hij straks wat ouder is wel handiger is omdat hij dan te zwaar word om samen mee te douchen. Nu durf ik hem ook nog niet zo goed onder de straal te zetten want dat spettert nogal. Het is nog een beetje uitvogelen en eerlijk gezegd douchen we vaker nog gewoon ff snel samen馃槄

3 jaar geleden

Reactie op DinM34

Ik heb hem nu een maandje ongeveer. Vond het badje wat ik had heel veel rui ...
Toevoeging. Hij geeft niet af. En hij neemt echt weinig ruimte in beslag. Ook is hij heel snel in en uit te klappen en het zitje is er zo af. Dus handig te gebruiken is hij wel