8 Reacties

één jaar geleden

Ik weet niet of de ingrediënten in de tussentijd zijn aangepast, maar in het verleden is het een keer het meest misleidende product van het jaar geweest: https://nos.nl/l/2314988 Ik zou dus even kijken wat er tegenwoordig in zit, als ze het hebben verbeterd kan het geen kwaad toch :-)?Ons zoontje krijgt nu alleen nog boter op brood, maar anders wordt het iets van notenpasta, pindakaas of jam ofzo :-).

één jaar geleden

Het zal niet het gezondste product ooit zijn. Het is wel van kikkererwten gemaakt, dus die krijgen ze dan wel binnen. Mijn dochter van 10 maanden krijgt het wel op brood, maar heus niet elke dag. Wij wisselen af met beleg.

één jaar geleden

Ik heb eerst ook producten van dit merk gekocht zoals appelstroop. Maar toen bedacht ik mij wat een onzin dit eigenlijk was, in aardbeienjam zitten ook suikers. Ik geef vanaf 1 jaar straks pure chocopasta(niet elke dag) maar niet van een speciaal merk.

één jaar geleden

Ik geeft dit onze zoon al sins hij brood mag hik vind het heerlijk de jam van die ook de mango en hagelslag vind die lekker fruigtehagel ook

één jaar geleden

Ik geef het niet omdat ik het niet nodig vind dat ze zo jong al zoveel suiker eet op brood. Maar om die reden eet ik het zelf ook vrijwel nooit. Mijn dochter krijgt meestal 100% pindakaas, amandelpasta, geprakt fruit of geprakte groenten op brood, of zelfgemaakte hummus (eigenlijk gewoon geprakte Kikkererwten met een beetje tahin). Of gewoon een laagje boter. Heel af en toe krijgt ze wat groentenspread van ons en op de opvang krijgt ze zuivelspread op haar cracker.

één jaar geleden

Mijn zoontje is op 21/11 al 1 jaar. Hij krijgt 90% enkel boter op zijn brood of droog. Ik heb ook al eens een Smeerkaasje erop gedaan (zoutgehalte uitgeteld), 100% pindakaas en gepakte avocado. Verder nog niks.

één jaar geleden

Het is idd van kikkererwtenmeel gemaakt met cacao, heb het zelf eerst geproefd maar vond hem niet echt zoet, ik wissel af met smeerkaas kids die vind ze onwijs lekker voorakkoord cracker, 100% pindakaas, jam minder suiker, smeer het heeel dun alleen voor beetje smaak.. daar is ze niet zo fan van.. ze is niet echt een zoete kouwer merk ik.. Avocado vind ze helemaal niks.. enige tips om dat lekkerder te maken zonder zout? maar ik vraag me af humus/rode bieten puree in een bakje net zo “gezond” is in de winkel (zit wel beetje zout in) of gewoon maar zelf maken

één jaar geleden

Reactie op mom-2b

Het is idd van kikkererwtenmeel gemaakt met cacao, heb het zelf eerst gepro ...
Vooral*