12 Reacties

3 jaar geleden
Ik kijk heel vaak op deze website https://visie.eo.nl/bijbelse-namen alleen helaas nog niet een naam gevonden wat goed aanvoelt voor mijn baby

3 jaar geleden
Leuk topic! Wij hebben een Ruben en een Hanna, en nu opzoek naar iets wat daarbij past. We weten nog niet of het een jongen of meisje wordt, maar zijn al volop aan het brainstormen hier!

3 jaar geleden
Wij zijn opnieuw opzoek naar 2 bijbelse namen voor een jongen, dus ik lees graag mee! Mijn man en ik hebben de 2e en 3e naam ook mee gekregen van onze ouders en vonden dit mooi om ook door te geven aan onze zoontjes. Onze oudste hebben we Matthew Nathanaël genoemd en tot nu toe de jongste Matthias Gabriël.

3 jaar geleden
Wat leuk om dit hier tegen te komen! Wij hebben 3 boys...
Joas
David
Juda
Nu ook op zoek naar een bijpassende naam voor jongen of meisje.
Vooralsnog veel opties openstaan...😊
Er vallen ook veel opties af door kids in onze omgeving dus nog even brainstormen.
Deze vinden we ook mooi...
A(a)ron
Levi
Ezra
Sifra
Deborah
Naomi

3 jaar geleden
Wij wouden ook graag een naam uit de bijbel. We gaan ons meisje semaya noemen🥰. Komt uit de Surinaamse bijbel, in de Nederlandse is het Semaja. In de bijbel is het eigenlijk een man, maar we vonden het een leuke naam voor ons meisje met een mooie betekenis (verhoord heeft/gehoord door Jahwe)

3 jaar geleden
Voor een jongen zouden we twijfelen tussen Ezra en Manoah. Het is alleen een meisje en nu nog geen idee..

3 jaar geleden
Namen uit de bijbel die ik ook leuk vond zijn:
(Nederlands)
Seth
Levi
Boaz
Manoah
Zefanja
Benaja
Simri
(Sranantongo)
Sefanya