23 Reacties

één jaar geleden

Niet alle anderen overigens* zijn ook ouders aan wie het wel gevraagd wordt

één jaar geleden

ik heb de vraag niet gehad , maar waarom zou een huis bezoek nodig zijn?

één jaar geleden

Nee niet gevraagd aan ons? Bij mij zeiden ze dat als ze 2 jaar is we weer een uitnodiging thuis gestuurd krijgen om daar weer te komen.

één jaar geleden

Reactie op sharony1996

Nee niet gevraagd aan ons? Bij mij zeiden ze dat als ze 2 jaar is we weer e ...
Om thuis bij jullie te komen? Als jullie kleine 2 jaar is?

één jaar geleden

Reactie op Demivanes

ik heb de vraag niet gehad , maar waarom zou een huis bezoek nodig zijn?
Geen idee; heb er op dat moment niet bij stil gestaan

één jaar geleden

Bij ons zeiden ze dat het eventueel een optie was om met 18 maanden naar het CB te komen, maar alleen als het nodig was. Anders was de eerste afspraak weer met 2 jaar inderdaad

één jaar geleden

hier alleen bij de 1e iemand kort na de geboorte thuis gehad. direct besloten dat wij daar absoluut geen behoefte aan hebben. dus nee, hier komen ze er niet meer in ;) en verder alleen vaccinaties. persoonlijk geen behoefte aan cjg of hun "advies"

één jaar geleden

Wij krijgen pas weer een afspraak als onze zoon 2.5 jaar is.

één jaar geleden

Het cb roept ons niet eens meer op sinds we hebben benoemd dat we onze dochter (nog) niet willen laten vaccineren 😅.

één jaar geleden

Wij hebben pas weer een afspraak bij de volgende vaccinatie? Ze gaven wel een vervolgafspraak als optie, maar ik vind ze tot nu toe vrij nutteloos. Mocht het nodig zijn dan trekken we zelf wel aan de bel..

één jaar geleden

Wij zijn gisteren voor de 14 maanden afspraak geweest op het CB en hebben een vervolg afspraak als ze 18 maanden is maar dit vind gewoon op het CB plaats. Huisbezoek is niet ter sprake gekomen. Er waren geen bijzonderheden.

één jaar geleden

Om thuis bij jullie te komen? Als jullie kleine 2 jaar is?
Nee daar heen.

één jaar geleden

Reactie op Lisette3103

Het cb roept ons niet eens meer op sinds we hebben benoemd dat we onze doch ...
Hier ook mogen zelf aangeven wanneer we willen

één jaar geleden

Nee bij ons is deze vraag ook niet gesteld. Maar ik woon bij een grens tussen twee gemeentes en ik hoor dat er soms grote verschillen zitten in hoe de consultatie bureaus dingen doen 😅

één jaar geleden

Nee, geen huisbezoek wel met 18 maanden bij het CB.

één jaar geleden

Nee geen huisbezoek, maar wel een vervolg afspraak met 18mnd omdat hij gestagneerd is met gewicht bij 14mnd en ze het even in de gaten willen houden. ( Hij zit nog boven de +1 lijn hoor)

één jaar geleden

Hier ook bij 18 maanden huisbezoek! Ik wist het ook niet, maar verschilt inderdaad per gemeente/organisatie. Ik vind het een goed idee, op die manier wordt er achter voordeuren gekeken waar dat best een goed idee is.

één jaar geleden

Ik kreeg de vraag ook en na war doorvragen bleek dat ze dit alleen in bepaalde wijken doen waar veel mensen met een migratieachtergrond wonen. In mijn stad zijn er 3 wijken waar de cb’s huisbezoeken bij 18 maanden inplannen.

één jaar geleden

Ja ik heb vanmiddag even gebeld en gevraagd naar het verschil en ze zei precies wat jij aangaf! Dat de gemeentes bepaalde wijken selecteren waardoor ze met 18 maanden huisbezoeken inplannen, ze gaf aan dat het natuurlijk allemaal niet verplicht is en de beslissing aan ons is. :)

één jaar geleden

Bij ons niet, maar zal dan aan de wijk liggen. Vandaag geweest en we krijgen met 2 jaar een vragenlijst en dan bepalen ze de volgende afspraak.