24 Reacties

één jaar geleden

Ik heb dinsdag een heel fijn gesprek gehad bij de huisarts. Voelde mij erg serieus genomen. Ze gaf aan dat we aan aantal stappen gaan zetten. Ik heb allereerst lichte slaappillen gekregen die ik 3 dagen per week zelfs met borstvoeding mag innemen zodat ik beter inslaap. Daarnaast een gesprek met het consultatiebureau ingepland om een schema voor ons zoontje te maken zodat hij leert om in zijn eigen bedje te slapen zodat ik meer me time ga krijgen. Ook afgesproken meer hulp in te schakelen en niet alles alleen te willen doen. Kortom: nu al een fijner en rustiger gevoel omdat ik weet dat we er nu aan gaan werken!

één jaar geleden

Reactie op Jas2022

Ik heb dinsdag een heel fijn gesprek gehad bij de huisarts. Voelde mij erg ...
Wat fijn. Wat een fijne huisarts, zo klinkt het! Hopelijk gaat dit allemaal rust geven zodat je weer wat meer 'jezelf' wordt

één jaar geleden

Ik vind het echt zo fijn dat je dit hier gedeeld hebt want ik herken me zo in je/ jullie gevoel maar ik durfde het zelf niet zo goed uit te spreken. Het helpt zo om te zien dat meer mensen dit hebben! Bij mij komt het zenuwachtige gevoel gelijk zodra mijn vriend weg is naar zijn werk. Dan ben ik bang dat ik van vermoeidheid in slaap val en er iets met ons kindje gebeurd of als ik bijv alleen in de avond ben met mijn zoontje slaap ik amper omdat ik stijf sta van de adrenaline. De verantwoordelijkheid voor zo’n klein mannetje alleen dragen vind ik best spannend, terwijl als mn vriend erbij is voel me ik heel zeker over mezelf. Ons eerste kindje is nu 4 weken oud, hopelijk zakt het gevoel vanzelf…

één jaar geleden

Reactie op Jacqie4

Ik heb/had dit ook ontzettend!! Niemand had me hierop voorbereid. Die kraam ...
Dit is zó herkenbaar. Letterlijk alles wat je zegt heb ik ook. Ik ben vorige week donderdag bevallen en kon mijn gevoel echt niet plaatsen. ‘S avonds inderdaad sombere gedachten met angstbeelden.. vandaag voor het eerst in mijn eentje boodschappen gedaan en dat deed me zo goed! Ik dacht oh ik kan ook weer mezelf zijn, er is nog een wereld en ze is thuis in goede handen bij dr vader. Dat was zo fijn! Bedankt voor je bericht nu weet ik dat ik niet de enige bent 🙏🏽