23 Reacties
3 jaar geleden
Chicco next 2 me heb ik en ben heel tevreden! Die is aan beiden kanten los van elkaar te verstellen in hoogte dus kan je ‘m ook wat schuin zetten als je baby misschien wat last krijgt van reflux.
3 jaar geleden
Wij hadden eerst een wiegje bij baby 1. Dachten ‘wat is die hype nu toch van een cosleeper en hoe moeilijk is het om een mini baby in een wiegje te heffen?’. Na twee weken met een baby die niet wilde slapen in het wiegje toch een maxi cosi cosleeper aangeschaft en echt dé beste aankoop ooit! Sliep er super in. Volgens mij is het ook niet zo heel erg als die een beetje lager staat dan jullie bed.
Je kan de maxi cosi ook op 5 hoogtestanden zetten (om het bedje te kantelen zodat het hoofdje hoger ligt, maar dus ook mogelijk om in zijn geheel hoger te zetten.).
Moest het echt een probleem zijn, kan je ook naar bed blocks kijken om de cosleeper hiermee te verhogen!
3 jaar geleden
Had hier de eerste weken een wiegje, super schattig maar daar groeide hij natuurlijk snel uit.. toen toch maar een co sleeper aangeschaft, mijn kleine man heeft er tot 8 a 9 maanden ingeslapen naast ons.. super fijn. Zeker met borstvoeding.. daarna werd het gevaarlijk en moest hij echt naar zijn eigen ledikant.
Zou zeker een co sleeper aanschaffen die in een reflux stand kan..
3 jaar geleden
Reactie op januarbaby2021
Wij hadden eerst een wiegje bij baby 1. Dachten ‘wat is die hype nu toch va ...
Wij vinden de iora ook ideaal! Staat ook los van je bed stevig en praktische met vakanties, want hij is makkelijk in te klappen. Hebben een kindje met flinke reflux, dus voor ons ideaal dat het bedje in verschillende standen schuin kon staan. Mede hierdoor tot 6 maanden zeker wel gebruikt!
3 jaar geleden
Ideaal een co sleeper! Ons bed staat ook sowieso al hoog, hebben we zelfs nog verder verhoogd, dat had van de kraamzorg niet eens gehoeven, dus dat gaan we mooi niet meer doen :) maar onze co sleeper hadden we op van die klossen staan die je bij de medipoint kan kopen/huren. Wij konden de hoogte van t matrasje nog instellen, zodat het helemaal gelijk ligt, vond ik wel zo veilig, dat niet s nachts iets in de co sleeper rolt ofzo. Reflux stand hadden wij niet, handdoek onder t matrasje werkte ook prima.
3 jaar geleden
Thnx voor de reacties!! Lees hier vooral maxi cosi en chicco next 2 me. Ga me even verder verdiepen! Vond een houten cosleeper ook wel mooi, maar deze 2 zijn volgensmij die stoffen! Waarom t wiel opnieuw uitvinden? We gaan ermee aan de slag! 🥳
Bedverhogers zijn indd een goede tip om ook de cosleeper te verhogen! Had k nog niet helemaal bij stil gestaan. Toch fijn zulke forums 🥰
3 jaar geleden
Ik heb de Chicco next 2 me forever aangeschaft. Die kan je in veel verschillende hoogtes verstellen! Groot voordeel van deze vond ik dat je die ook na 6 maanden nog kan gebruiken gezien de afmetingen
3 jaar geleden
Reactie op ND_
We waren net even kijken bij de cosleepers.. maar wat een tegenvaller zeg! ...
Ik heb een hele mooie snuzpod gescoord via marktplaats voor €85👍🏼 ziet er echt nog fantastisch uit, matrasje zonder vlekken!
Ik had bij mijn eerste zo'n cosleeper zoals de next to me, maar dan een ander merk, en die is me niet zo goed bevallen dus nu een andere gekozen.
3 jaar geleden
Ik heb de maxi cosi magic via marktplaats gekocht. Het fijne van deze co sleeper is dat je de zijkant omlaag kan doen zodat je echt in contact kunt zijn met je baby als je ligt. Lijkt me handig bij bv geven. Ook kun je deze co sleeper laten wiegen.
Alhoewel ik bij de eerste het ledikant tegen het bed had staan. Werkte ook prima.
3 jaar geleden
Geen ervaring maar wel veel goeds gelezen over de snüzpod 4. Toevallig vandaag besteld, hij is nu afgeprijsd bij babydump van €245 voor €188
3 jaar geleden
Ik heb mijn bestelling gedaan bij Bednest om eentje te huren. Ben heel benieuwd.
3 jaar geleden
Reactie op L-nmgn
Ik heb me er een beetje bij neergelegd dat het me niet gaat lukken een gesc ...
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/co-sleeper-chipolino-wieg-kossd0212mo-sweet-dreams-mocca-wood-incl-wielen
Ik heb deze vorige jaar gekocht voor mijn zoontje. Echt prima ding. Hij kan in de reflux stand, mijn zoon had hier veel last van dus was ideaal. Zitten wieltjes onder. En kan in verschillende standen bij het bed staan. We namen hen zelf mee op auto vakantie.
Mijn zoon heeft er tot zeker 9 maanden ingelegen, toen werd het gevaarlijk omdat hij geen staan.
Heb zelf wel een extra matrasje er bij besteld, dit omdat ik alle matrassen in elke co sleeper zo dun vind.
We gaan hem nu weer gebruiken voor de baby de eerste maanden.

3 jaar geleden
Reactie op JuliaMT6
Ik heb een hele mooie snuzpod gescoord via marktplaats voor €85👍🏼 ziet er ...
@JuliaMT6:
Dat scheelt wel een hele hoop! Zie nu ook op de website dat de Snuzpod er is vanaf 245 ipv 500 wat ik in de winkel zag! Dat is echt tot nu toe de enige stabiele/stevige co-sleeper die we hebben gevonden.. Misschien zijn we ook best wel heel erg kritisch hoor! Maar vind het wel belangrijk dat er stevigheid is.. Ligt toch zo een fragiel baby'tje in. 85 euro via MP scheelt ook een hoop! Ga het even in de gaten houden. Hebben nu iig een ledikant gekocht, dus mocht het niet lukken een geschikte cosleeper te kopen, heeft de kleine iig een bed haha
@Melsadicle: thnx voor de tip! 188 is ook alweer een leukere prijs!! Ga het morgen even bij babypark laten zien, zij bieden laagste prijs garantie, kan ik het gelijk daar meenemen!
@L-NMGN: Klopt, bij van Asten heb je ook van die houten co-sleepers incl lakens en matras voor 100 euro. Vind het alleen jammer dat ik die niet even 123 kan bekijken. Als dat ook habbie Babbie is, moeten we het weer terugsturen, maar dat is denk wel m'n laatste optie :p
Al met al. Prachtige ideeën die cosleepers, maar ik haat op het moment m'n hormonen wel! Wil alles PERFECT voor de kleine. Maar dat kan natuurlijk helemaal niet. Had een paar weken geleden meer last van schoonmaken. Nu enkel met meubeltjes bezig en geboortekaartjes. Laat die schoonmaak tic maar weer terug komen hahaha