9 Reacties
één jaar geleden
ik weet niet of het door covid komt heb ik ook gehad
sinds de spoed keizersnede 13 maanden geleden al ben ik nog steeds erg moe zo moe dat ik smiddags zit te slapen
ik kijk er graag naar uit om in 2024 weer te gaan kickboxen om weer wat energie te krijgen ik hoop maar dat het gaat lukken hahaha
één jaar geleden
Reactie op Vienna7
ik weet niet of het door covid komt heb ik ook gehad
sinds de spoed keiz ...
Hi, dit voelt als een verzwaarde deken die je de hele dag draagt. Voor mij (althans) niet als de nieuwe moeder vermoeidheid… ik wou dat ik die vermoeidheid had 😐
Succes met kick-boxen 💪🏼
één jaar geleden
Reactie op Suusje_B
Hi, dit voelt als een verzwaarde deken die je de hele dag draagt. Voor mij ...
geen idee zal vast erbij horen haha ben wel 1 dag in de week aan het werk om toch even wat anders doen
dus komende jaar rustig opbouwen
en hopen dat het een stuk beter gaat ik denk zo lang we ons moe voelen dat we er beter aan kunnen toegeven zo lang het kan
één jaar geleden
Reactie op Vienna7
geen idee zal vast erbij horen haha ben wel 1 dag in de week aan het werk ...
Heb jij dit jaar nog COVID gehad? Ik had ook een keizersnede, maar ben daar volgens mij helemaal van hersteld. Ben wel sinds hij naar de opvang is al 7x ziek geweest (elk virus pik ik mee 😵💫), dus mijn lichaam is al hard aan het werk. Ik heb net zijn luier verschoond en kleren aangetrokken en moet weer gaan liggen. Heb jij dat ook of kun je de dagelijkse dingen gewoon normaal doen?
één jaar geleden
Reactie op Suusje_B
Heb jij dit jaar nog COVID gehad? Ik had ook een keizersnede, maar ben daar ...
nee dit jaar niet wel 2 weken voor mijn zwangerschap denk zelf door de heftige bevallig en inleiden 5 dagen wachten en na 12 uur na dat de vliezen gebroken pas beslist voor de keizersnede denk dat mijn lichaam nog erg moe is daardoor
puur 12 uur lang proberen en uitgeput een keizersnede krijgen haha
één jaar geleden
Reactie op Vienna7
nee dit jaar niet wel 2 weken voor mijn zwangerschap denk zelf door de he ...
Nou dit is echt bizar! Ik werd ingeleid, heb 5 dagen gewacht omdat er niks gebeurde (pillen, ballon) toen eindelijk vliezen gebroken en weeën opwekkers en uiteindelijk een keizersnee, zonder spoed. Heb er wel echt om moeten vragen… Jezus 😅 In mijn hoofd heb ik het goed gedaan. Ik heb me die 5 dagen overgegeven want ik voelde toch dat die baby niet vanzelf kwam, dus de keizersnee voelde als een verlossing. Daarna ook echt 6weken niks getilt, geen gekke dingen gedaan. Ik denk dat is beter voor mijn herstel… dus beetje hetzelfde bevallingsverhaal, bizar! Ben je na je verlof gaan werken? Ik had lang verlof dus kon voor mijn gevoel ook wel bijkomen en genieten van de baby, en was ook echt wel toe aan werk en weer wat voor mezelf doen. Zo lekker kort verhaal 🤭
één jaar geleden
Reactie op Suusje_B
Nou dit is echt bizar! Ik werd ingeleid, heb 5 dagen gewacht omdat er niks ...
heel herkenbaar kleine ook niet en mijn lichaam was er niet klaar voor had maar 3cm. ik ben pas na 4 maanden 1 dag in de week aan het werk nu komende jaar wil ik kijken of ik beetje bij beetje kan opbouwen terug naar 3 dagen en weer 2 dagen per week kickboxen maar eerst kickboxen werken kan nog altijd en met kickbox is weer een uitlaatklep voor me
één jaar geleden
Reactie op Vienna7
heel herkenbaar kleine ook niet en mijn lichaam was er niet klaar voor had ...
Klinkt goed, rustig aan. Ik moet werken want voor ons huis 😵💫 (gekocht op 2 salarissen) maar vind mijn baan ook eigenlijk heel leuk en hele dagen thuis vind ik best pittig.
Succes met kickboxen, dat lijkt me niet echt een sport waar je rustig mee kan beginnen of wel 💪🏼