29 Reacties

2 jaar geleden

Gewoon proberen. Kleine stukjes

2 jaar geleden

Wij geven meestal kleine stukjes van de binnenkant en dat vind onze kleine helemaal geweldig

2 jaar geleden

Goed om te weten: Er zit volgens het vc 0,47mg zout in 1 croissant. Geen idee wat de max is maar goed om rekening mee te houden 👍☺️. Fijne vakantie

2 jaar geleden

Altijd die reactie met zout.. suikers.....🙄🙈 Ooehhhh zoooo gevaarlijk.. 😅🤭

2 jaar geleden

Ik denk dat het echt geen kwaad kan, gewoon lekker laten proeven en je merkt vanzelf of je kindje het lekker vindt.

2 jaar geleden

Qcxx qe q s

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Altijd die reactie met zout.. suikers.....🙄🙈 Ooehhhh zoooo gevaarli ...
Je snapt haast niet dat wij ‘vroeger’ ook gewoon groot zijn geworden he 😆 Ontopic, gewoon proberen! Ik heb mn dochtertje gister een poffertje gegeven voor het eerst, ze vond het heerlijk.

2 jaar geleden

Reactie op F&M

Je snapt haast niet dat wij ‘vroeger’ ook gewoon groot zijn geworden he 😆 ...
Hahahahahah... nou he echt he.. en dat we allemaal nog "gezond" zijn joh.. 🙄🤪

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Altijd die reactie met zout.. suikers.....🙄🙈 Ooehhhh zoooo gevaarli ...
Haha ik zeg niet dat het per se gevaarlijk is, maar wel handig als informatie. Niemand hoeft hier wat mee te doen als ze dat niet willen, maar misschien kwam dat niet zo over, anyway 😄

2 jaar geleden

Reactie op F&M

Je snapt haast niet dat wij ‘vroeger’ ook gewoon groot zijn geworden he 😆 ...
Ieder zijn keuze ik bemoei me niet met iemand ander zijn keuze of opvoeding gaf alleen neutrale informatie. Jammer dat het niet duidelijk genoeg was, bij deze dus… 🙈😂😂😂

2 jaar geleden

Reactie op serrabre

Ieder zijn keuze ik bemoei me niet met iemand ander zijn keuze of opvoeding ...
Helemaal duidelijk hoor, zeker geen offence verder! Vind het alleen wel grappig dat tegenwoordig mensen echt op ieder dingetje letten terwijl wij vroeger ook gewoon alles kregen 😆

2 jaar geleden

Reactie op serrabre

Haha ik zeg niet dat het per se gevaarlijk is, maar wel handig als informat ...
Het was niet specifiek op jou gedoelt. Maar zie zo vaak van die antwoorden voorbij komen.. net las ik ook iets over 8 maanden pap, dat er dan suiker (honing) toe is gevoegd en dat men dan bijna in paniek is dat ze hun kind dit geven.. en dan denk ik echt van.. sjonge jonge.. doe even normaal... 😅🤭🤣

2 jaar geleden

Reactie op F&M

Helemaal duidelijk hoor, zeker geen offence verder! Vind het alleen wel gra ...
Vroegah was alles beter 😁

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Het was niet specifiek op jou gedoelt. Maar zie zo vaak van die antwoorden ...
I see, haha, begrijp je ook wel. ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Het was niet specifiek op jou gedoelt. Maar zie zo vaak van die antwoorden ...
Bij honing gaat het niet om de suikers maar om een bepaalde bacterie die er in kan zitten, die echt gevaarlijk is onder 1 jaar. Daarom wordt het afgeraden 🙄

2 jaar geleden

Bij honing gaat het niet om de suikers maar om een bepaalde bacterie die er ...
Botulisme risico idd

2 jaar geleden

Ik weet het.. Maar ergens zou de verhouding wel anders zijn, anders zou ovarit dit niet in hun pap doen lijkt me..

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Ik weet het.. Maar ergens zou de verhouding wel anders zijn, anders zou ...
Er staat ook letterlijk op zo'n pak van die pap dat de honing verhit is geweest en dus geschikt voor baby's... 🤔

2 jaar geleden

Die honing is dus verhit geweest. Zo heb ik ook een 'appeltaart' voor mijn kind gebakken met honing. Kan prima als je het verhit zijn de bacteriën doos

2 jaar geleden

Er staat ook letterlijk op zo'n pak van die pap dat de honing verhit is gew ...
Nou daarom, en ovarit neemt echt niet die risico als het niet goed geweest zou zijn.. Niks aan handje 😊🤪