Nu het mooie weer om de hoek is, en ik heel marktplaats en de winkels heb leeg gekocht vroeg ik mij af..
Wat is dé zwangerschap panty om te dragen. In de avond vind ik het soms nog net wat te fris voor blote benen.
Het liefst een panty die je niet na 1 keer dragen hoeft weg te gooien of snel ladders in komen.
Zelf ben ik van onderen maatje 44 en je raad het al.. panty's sneuvelen snel bij mij 😂😂😂
Wie heeft de gouden tip?!
De zwangerschapspanty van de Hema ?? den.
Die van 20 den heb ik gekocht, maar die was na 1x dragen kapot. Hier ook maat 44/46
Het is dacht ik 60 den. Er zijn maar 2 soorten bij de hema die van 20den en een hogere denier.
De zwangerschaps panty 2 voor €10,- van de h&m! Zijn wel wat dikker maar blijven lang heel en mooi! Ben na mijn eerste zwangerschap niet gestopt met ze te dragen omdat ze ook nog eens erg lekker zitten. En ze zijn zelfs nog heel van 2 jaar terug.
Ik heb de zwangerschaps panty van de Hema gekocht. 40 den. zitten super fijn en na nu al een heel aantal keer dragen nog heel! Ik draag altijd leggings/panty’s omdat ik bijna alleen maar jurken draag. Mijn normale begonnen wat de knellen midden op mijn buik en deze vallen heerlijk hoog!