8 Reacties

3 jaar geleden

Ik hoor positieve verhalen over die van de Hema maar draag zelf geen panty's (zwanger of niet) dus weet niet of dit klopt uit eigen ervaring

3 jaar geleden

De zwangerschapspanty van de Hema ?? den. Die van 20 den heb ik gekocht, maar die was na 1x dragen kapot. Hier ook maat 44/46 Het is dacht ik 60 den. Er zijn maar 2 soorten bij de hema die van 20den en een hogere denier.

3 jaar geleden

Ik heb er 1 van de Hema, den 40 of 60. Nu 1 keer aangehad en nog heel 😋

3 jaar geleden

Die van de primark en de action zijn ook heel goed, je hebt daar verschillende den en verschillende maten zitten ook heerlijk.

3 jaar geleden

De zwangerschaps panty 2 voor €10,- van de h&m! Zijn wel wat dikker maar blijven lang heel en mooi! Ben na mijn eerste zwangerschap niet gestopt met ze te dragen omdat ze ook nog eens erg lekker zitten. En ze zijn zelfs nog heel van 2 jaar terug.

3 jaar geleden

Waar je sowieso ook na je zwangerschap mee kan doen: stay ups met een zelfklevende plakrand. Heerlijk voor in de zomer!

3 jaar geleden

Panty's van Ms mode zijn heel fijn! Ze vallen ruim en hoog, dus kunnen over de buik!

3 jaar geleden

Ik heb de zwangerschaps panty van de Hema gekocht. 40 den. zitten super fijn en na nu al een heel aantal keer dragen nog heel! Ik draag altijd leggings/panty’s omdat ik bijna alleen maar jurken draag. Mijn normale begonnen wat de knellen midden op mijn buik en deze vallen heerlijk hoog!