18 Reacties

één jaar geleden

Ik heb wel eens gehoord de normale Dasty (van de Wibra). Nog niet geprobeerd maar een bekende zweert er bij :) Even insprayen voor het in de wasmachine gaat .

één jaar geleden

Biotex.. of deft citroen en dan goed even met de nagel er over heen krabben.

één jaar geleden

Biotex!

één jaar geleden

Hier is de mylene vlekkenspray en de vanish m'n grote vrienden tegen de vlekken

één jaar geleden

Reactie op Dadayla

Ik heb wel eens gehoord de normale Dasty (van de Wibra). Nog niet geprobeer ...
Dasty werkt inderdaad top! Vanish en Prewash werkte bij mij niet

één jaar geleden

Ossengalzeep! Bij de AH te koop

één jaar geleden

Reactie op MelsaDicle

Ossengalzeep! Bij de AH te koop
Ja dat gebruik ik ook! Ook bij de kruidvat enz te koop.

één jaar geleden

Shout vlekkenspray! Krijg alles ermee uit

één jaar geleden

Ossengalzeep! Ik heb een blok gekocht bij Kruidvat voor 1,59!

één jaar geleden

Ik gebruik ook ossengalzeep, die van dr Beckmann met zo’n borsteltje aan de bovenkant. En daarna nat in de zon hangen/leggen en zo krijg ik 9/10 keer alles er wel uit.

één jaar geleden

Ik gebruik een blok witte dove zeep met water of dreft met water, even inboenen met je vingers en uitspoelen 👍🏼👍🏼

één jaar geleden

Nat in de zon hangen. Ik weet het, in de winter schijnt die wat minder vaak, maar ook een waterig zonnetje, en zelfs achter het raam, kan wonderen doen!

één jaar geleden

Pas op met de vasish spray. Al Meerdere items weg moeten gooien door rare vlekken. Lijkt bleek in te zitten. Met de vasish poeder gaat het hier uitstekend in een sopje. Even laten weken en dan gewoon wassen

één jaar geleden

Een slab met mouwen. Blijven de kleren netjes schoon.

één jaar geleden

Ik heb tegenwoordig shout in huis, heel makkelijk. En sunlight zeep en biotex voor de lastigere vlekken. Geen broeken in de week zetten met biotex…. Zijn ze daarna wat lichter van kleur

één jaar geleden

Nat in de zon hangen (al schijnt de zon in deze periode niet zo). Maar hier veel vlekken uit de kleding gekregen op die manier. Is het bijna droog en is de vlek nog niet weg maakte ik het shirt terug nat met koud water. Soms paar keer moeten herhalen.

één jaar geleden

Mijn ultieme tip is een blok ossengal van Sonett. Wassen met Incia en dan een half dopje vlekkenpoeder in de trommel er bij, ook van Incia. In het afgelopen jaar nog geen enkel kledingstuk wat niet schoon is geworden! En lekker natuurlijk. Maar dat is voor mij dan belangrijk 😊