12 Reacties

3 maanden geleden

Ik volg!

3 maanden geleden

Deze week begonnen met een pyjama en een deken, maar hij heeft indd heerlijk geslapen! Ik ga ook voor een dekbed… alleen slapen wij zelf onder dons, zou dit voor hem ook willen maar lijkt me niet handig met ongelukjes… mensen ervaring met zelesta dekbedden?

3 maanden geleden

Hier slaapt ze al een maandje of 2 zonder slaapzak, maar sinds een paar dagen met een dekentje. Dekbed en peuterkussen wordt deze week nog geleverd.

3 maanden geleden

Sinds 3 weken onder het dekbed en gaat super! Eindelijk van de slaapzakken af🎉

3 maanden geleden

Sinds ons dochtertje 1 jaar is, slaapt ze al onder een dekbed ☺️ Heb hem uiteraard wel eerst dubbel gedaan, omdat die te groot was en om te voorkomen dat ze er met haar hoofd onder zou gaan liggen ☺️ Een succes van ze slaapt heerlijk 🥰

3 maanden geleden

Dank voor jullie reacties! Ik begrijp dat ze dan een pyjamaatje aanhebben? En geen ledikantje meer maar peuterbedje?

3 maanden geleden

Reactie op Jas2022

Dank voor jullie reacties! Ik begrijp dat ze dan een pyjamaatje aanhebben? ...
Ze draagt een pyjamaatje, slaapt nog in haar ledikantje. Ze slaapt er nog altijd heerlijk in, laten liggen dan. 😁

3 maanden geleden

Oh dat lijkt me zo handig. Maar onze kleine kruipt onder de dekens weg en is onrustig met slapen. Blijven jullie kindjes liggen of kruipen ze zelf terug onder de dekens?

3 maanden geleden

Kan een kussen en dekbed ook in een ledikantje ipv een peuterbed?

3 maanden geleden

Reactie op Mammavanjax

Deze week begonnen met een pyjama en een deken, maar hij heeft indd heerlij ...
Ja die gebruiken wij voor de kids. Heel erg handig en fijn! Slapen er beiden heerlijk onder .

3 maanden geleden

Hier ook met een dekbed en hij slaap daardoor snachts heel goed door!