11 Reacties
één jaar geleden
Mijn dochter bijt me ook weleens. Ik zie het maar als hardhandige kusjes 😅
één jaar geleden
Hier ook een tijdje geweest. Heb het genegeerd en toen ging het vanzelf weer over. Had later het idee dat het ook wel zou kunnen komen door een tandje die doorkwam. Zou dat het kunnen zijn?
één jaar geleden
Ja hier ook! En ook soms knijpen! Heel vaak als hij een beetje moe of gefrustreerd is ofzo, maar bij mijn man doet hij dit niet….
Geen idee hoe ik er mee om moet gaan want soms doet het echt pijn, dan zeg ik wel echt AU en kijk heel verschrikt, meestal schrikt hij dan wel. Maar geen idee wat handig is om te doen😅
één jaar geleden
Ik volg 'howtotalk' op insta, ik vind de manier hoe zij voorstellen om te reageren echt fijn ! Denk ook niet dat het super veel uitmaakt hoe je reageert/ iets zegt of het nu gaat om een dreumes of een peuter. Bij een peuter gebruik je misschien wat meer woorden, maar uiteindelijk wil je hetzelfde uitstralen/overbrengen!
één jaar geleden
Hi hier ook al een tijd. Ik ben gestopt met alle spelletjes waarbij ik haar 'bijt', dus haar voetjes opeet etc. Daarnaast loop ik nu weg als ze bijt. Als ik nee zeg gaat ze lachen en gaat ze door. Als ik wegloop gaat ze even huilen. Dan leg k uit dat k het niet leuk vindt dat ze bijt en gaan we gewoon weer verder met de orde van de dag. Helpt meestal wel goed. Het is al een stuk verminderd.
één jaar geleden
Reactie op PJBG
Ik volg 'howtotalk' op insta, ik vind de manier hoe zij voorstellen om te r ...
En hoe zeggen zij hoe je moet reageren? Ben wel benieuwd!
één jaar geleden
Dit is trouwens een site met goede informatie over waarom een kind bijt. https://www.sksg.nl/blog/bijten-dat-doet-een-kind-nooit-zomaar/