13 Reacties

5 maanden geleden

Mijn dochtertje, precies hetzelfde. Ik heb haar weleens mama horen zeggen. Maar ze vertikt het haha. Ik ben ook altijd papa 😅. Maar opa en oma zegt ze wel... maar mama ho maar.

5 maanden geleden

Mijn zoontje zegt juist geen papa. Hij noemt papa ook mama

5 maanden geleden

Hier ook! Ik ben “opa” 😕

5 maanden geleden

Hier hetzelfde! Mama was paar maanden terug voor 2 weken 1 van haar eerste woorden, maar daarna alleen papa. Ik word nu ook papa genoemd😅

5 maanden geleden

Ik ben "dieeeeee" of "tietie" 🤣 Maar meestal ook gewoon aan mn been met armen in de lucht 😁

5 maanden geleden

Ik ben ook papa of oma, papa is vaak mama😅 de geslachten zijn nog een beetje moeilijk

5 maanden geleden

Hahaha zo grappig al deze reacties❤️ Fijn dat het dan dus gewoon normaal is😉

5 maanden geleden

Reactie op Cinnn

Hier hetzelfde! Mama was paar maanden terug voor 2 weken 1 van haar eerste ...
Hier hetzelfde. Geen mama voor een tijdje nu.. daarvoor alleen maar. Zal vast een fase zijn. Ik ben nu ook ‘papa’

5 maanden geleden

Haha veel herkenbaar. Hier eerst ook mama en papa zeggen. Maar sinds paar weken is het papa voor en papa achter. Ik ben voor het gemak ook papa. Hij kan makkelijk mama zeggen maar hij is gewoon gek van papa.

5 maanden geleden

Hahahah hier hetzelfde verhaal. Ik wordt papa genoemd terwijl er ze geen papa heeft.

5 maanden geleden

Papa is gewoon makkelijker voor ze denk ik. Hier wel volop mama trouwens. Maar oma noemen ze heel consequent opa 🤣🤣

5 maanden geleden

Hier hetzelfde! Hij zei met 10 maanden al gericht papa, daarna nog tal van andere woordjes en 2 weken geleden pas begonnen met mama! Uiteindelijk dus wel goedgekomen haha. Ik geef mijn vriend hiervan de schuld aangezien ik altijd heel enthousiast zeg kijk daar is pappa!!! Maar mijn vriend deed dit veel minder bij mij 😡

5 maanden geleden

Hier is alles juist mama. Papa is mama, oma is mama, opa is mama. Een kop koffie die is voor "mama" > papa dus