9 Reacties

3 jaar geleden

Misschien heeft ze het te warm? Oncomfortabel?

3 jaar geleden

Wij hadden dit ook, als ik hem al in de autostoel zette was het mis.. ik heb hem wel eens voorin genomen omdat hij zo aan het huilen was. Niet veilig affijn dat huilen was ook niet oke. Bij ons lag het aan de auto stoel, we hadden een Joie I-Gemm2 Pavement, echt een hele veilig stoel.. maar geen comfortabel stoel voor de kleintjes.. Bij mijn 1 ste kindje vorige jaar was het ook al drama, en nu weer. We hebben 3 weken terug andere gekocht nu een Maxi-Cosi en hij huilt niet meer.. Hij zit hier zo lekker chill in. Kunnen nu gewoon weer normaal oppad..

3 jaar geleden

Hier lopen wij tegen hetzelfde probleem aan. Vanaf hij in zijn autostoel zit begint de drama en weent hij de hele autorit… tot nu toe durven wij nergens nog gaan omdat het niet ophoud tot hij eruit is

3 jaar geleden

Kan aan autostoeltj liggn wij maxi cosi zodra in maxi cosi slaapt hij en is hij stil en meestal laat hij langere tijd tussn voor te drinkn dan ipv thuis een geluk vn de wereld !

3 jaar geleden

Reactie op Tm1993

Kan aan autostoeltj liggn wij maxi cosi zodra in maxi cosi slaapt hij en is ...
Thuis 3 u in maxi cosi 4 u overdag dus ideaal

3 jaar geleden

Och dat is vervelend! Ik snap dat je dan niet prettig met de auto op stap gaat! Is het te warm in de maxicosi? Die van ons vindt dat nog wel is en kan dan gaan jengelen, zeker met de zachte temperaturen nu ligt hij in zijn lange mouwen shirt (met korte mouwen romper) in zijn voetenzak. Bij aankomst ergens gaat hij of naar binnen of in de wieg.

3 jaar geleden

Hier ook wel eens inderdaad als ik alleen op pad ga zet ik hem op de bijrijdersstoel. Dat is veiliger dan wanneer ik hem achterin heb en hij gaat huilen, dan ben ik te afgeleid. Ik hoop dat t met een speentje gaat lukken, maar die moet nog binnen komen. Als ik samenmet mijn vriend op pad ben ga ik achterin zitten en wiebel ik de maxicosi zijwaarts terwijl ik hem aai of pink geef. Dat helpt eigenlijk altijd.

3 jaar geleden

Misschien dat de houding voor pijn zorgt in haar lijfje omdat ze ergens vast zit? Een bekende van mij had dit met haar kindje en die bleek door een draai tijdens de geboorte vast te zitten en de houding van de autostoel triggerde dat punt. Osteopaat misschien een keer proberen..

3 jaar geleden

Kan idd te warm zijn en ik zet ook altijd white noise op om te kalmeren. Wel vreselijk gevoel tijdens het huilen dat gillen en niks kunnen doen.