14 Reacties

één jaar geleden

Ja wij hetzelfde op dit moment ik vraag me af of dit een sprong is dat ze van 2 dutjes naar 1 gaat. Maar ik zie ook wel een beetje verlatingsangst

één jaar geleden

Hier het zelfde ook huilen elke nacht wakker ook altijd doorgeslapen... en nee geen tips

één jaar geleden

Hier helaas hetzelfde.. ook wakker tussen 4 en 5 🥹.

één jaar geleden

Mijn zoontje wordt elke 2u huilend wakker en ik merkte dat het echt de verlatingsangst is. Zodra ik m bij mij in bed leg, gaat t veel beter. Misschien werkt dat ook voor jullie, even tijdelijk (veilig) samen slapen?

één jaar geleden

Mijn dochtertje is ook net 1 jaar en sinds afgelopen week een drama met slapen snachts. Ze slaapt vanaf haar geboorte altijd door en nu word ze huilend wakker en wil dan alleen bij mij zijn en bij mij liggen. Ze zit in een sprongetje en er komen 2 kiezen door. Maar hoop dat ze gauw weer terug doorslaapt want het is erg zwaar. Dus idd als iemand tips heeft zijn deze erg welkom🤗😘

één jaar geleden

Als ze rond dit tijdstip wakker worden hebben ze het meestal koud. Om 5 uur is het buiten op z'n koudst.

één jaar geleden

Reactie op SC1987

Mijn zoontje wordt elke 2u huilend wakker en ik merkte dat het echt de verl ...
Tis een slim meisje. Zodra ik dat ga doen wil ze niet meer in haar bedje liggen ben ik bang. Ze heeft al best veel verlatingsangst. Ik troost haar nu tot ze slaapt en leg haar dan neer. Het is vermoeiend..

één jaar geleden

Reactie op Poppetje123

Als ze rond dit tijdstip wakker worden hebben ze het meestal koud. Om 5 uur ...
Hm.. dat zou kunnen. De kachel staat op 18 graden. Ze heeft lange mouwen romper + pyjama + 3.5 tog slaapzak. Ondanks dat zijn dr handjes altijd ijskoud..

één jaar geleden

Reactie op Amaraa

Hm.. dat zou kunnen. De kachel staat op 18 graden. Ze heeft lange mouwen ro ...
Handjes mogen koud zijn hoor. Als het nekje maar lekker warm is. Mijn dochter heeft ook altijd koude handjes en voetjes maar verder voelt ze heerlijk warm. Ook haar nekje. Misschien inderdaad iets aan haar dagschema veranderen. Vroeg wakker worden komt misschien ze te weinig slaapschuld (zoals ze dat noemen🙈) heeft?

één jaar geleden

Hier ook drama 😭 maar geloof dat het een sprongetje en of slaap regressie is. Zie echt groei in haar ontwikkeling deze dagen. En daarnaast krijgt ze vier boven tanden door, drama;,. Veel troosten en knuffelen hier

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde verhaal, altijd doorgeslapen en sinds een week of 4 is het echt drama. Paar keer per nacht wakker, huilen, alleen te troosten met een fles maar ook de dutjes overdag zijn drama. Is echt met geen mogelijkheid in slaap te krijgen 😵‍💫

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde verhaal. Zoontje sliep eigenlijk altijd al zo goed als door (behalve met ziek zijn, tandjes of een regressie). Nu ook vaak wakker ‘s nachts. Hij krijgt ook kiezen en volgens mij is er rond 1 jaar een slaapregressie. Als een nacht echt drama is laten we hem nu bij ons in bed slapen. Dan slapen we allemaal iig. Maar hoop niet dat hij er teveel aan went. Hopelijk snel weer goede nachten voor iedereen hier 🙏🏼 Sterkte mama’s ❤️ “Alles is een fase” 😎

één jaar geleden

Hier ook een drama. Ze sliep eigenlijk vanaf 3 maanden al de hele nacht door. Ze is klaar wakker rond 1 uur en niks helpt. Dacht eerst dat het met de overstap naar koemelk te maken had dus weer terug naar laatste flesje met kunstvoeding. Maar het heeft niks te maken met melk 🤭. Pff duurt al ruim 2 weken dit. Zijn we echt niet gewend. We dachten wel eens een slaapregressie meegemaakt te maken met een paar slechte nachten, maar zo lang als dit kennen we niet. Maak me ook zorgen dat het niet meer goed komt 🤣. Geruststellende woorden zijn welkom 😁

één jaar geleden

Hier ook en bij mij helpt een flesje melk geven, anders blijft ze makkelijk 2 uur draaien