15 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Bediha
Misschien voor de nachten andere luier gebruiken. Ik weet niet of kruidvat ...
Deze gaan vanaf 9 kilo. Is het kans op doorlekken dan niet groot of valt het mee denk je?
één jaar geleden
Wij gebruiken premium protection, dochter van 1 jaar lekt nu ook plots heel vaak door... overdag als ze een grote boodschap doet en 's nachts urine. Geen idee hoe we het kunnen verhelpen, maar wel vervelend!
Een grotere maat luiers durven we niet omdat maat 4 echt wel zeer ruim zit (is een klein en mager meisje), eigenlijk past maat 3 nog maar niet voor de hoeveelheid dat de luier moet opvangen vandaar dat ze al een maat 4 aanheeft.
één jaar geleden
Reactie op Mama Sinds 2022
Wij gebruiken premium protection, dochter van 1 jaar lekt nu ook plots heel ...
Ja hier hebben wij dus ook last van de afgelopen 4 dagen. Overdag gelukkig niet maar alleen in de avond. Ik ga nu de pants voor de avond proberen kijken of dat helpt.
één jaar geleden
Reactie op Sanaz_mirza
Deze gaan vanaf 9 kilo. Is het kans op doorlekken dan niet groot of valt he ...
Je kan altijd een klein verpakking kopen en proberen, ik gebruik zelf wat grotere luiers voor mijn zoontje, van kruidvat eigen merk. Nooit doorgelekt. Maar van kruidvat eigen merk heb je ook 2 soorten maxi en maxi +. Als je de maxi gebruikt zou je de maxi plus ook kunnen proberen.
één jaar geleden
Wij hebben voor onze zoon luierbroekjes maat 5.. nu gaat het ook goed. Daarvoor van enkel tot oksel nat
één jaar geleden
Verschillende dingen geprobeerd maar wij doen voor de nacht een luierbroekje over zijn gewone luier heen (van Kruidvat, wel een maat groter). Daardoor lekt hij niet meer door wat voorheen wel altijd het geval was.