19 Reacties

3 jaar geleden

Je hebt volgens mij ook zo’n zitje wat je op de randen van het bad kan laten rusten.. vergelijkbaar met krukje, maar dan dus voor in bad.. waren volgens mij laatst wel bij de Lidl te krijgen voor laag prijsje.. miss is dat iets?

3 jaar geleden

Heb ff voor je gekeken.. dit is wat ik bedoel 😊

3 jaar geleden

Ik heb dat ook alleen denk ik dat je beste staand kan douchen. Bij mij past die denk ik ook niet.

3 jaar geleden

Ik ging wel staand douchen in bad maar zorgde wel dat mn man in de buurt was

3 jaar geleden

Reactie op Francis3

Ik ging wel staand douchen in bad maar zorgde wel dat mn man in de buurt wa ...
Voel je jezelf zwak na zo een keizersnede. ?

3 jaar geleden

Ik heb zelf bij m’n vorige keizersnee eerst in t zh gedoucht op een stoel. Daarna paar dagen niet gedoucht en toen kon ik wel een beetje staan na een aantal dagen.. heb deze keer een zitje voor in bad bij medipoint gehuurd, misschien daar even naar kijken?

3 jaar geleden

Misschien op de rand van je bad zitten? Ik had het wel nodig na de kz. Voelde mij zeker de eerste week erg slap en pijnlijk, maar ik had ook veel bloed verloren

3 jaar geleden

Reactie op elizaxx

Vorige keer wel eerste dagen kon ik nog niet lang zelfstandig staan. En vond het douche wel heel fijn.

3 jaar geleden

Reactie op Marianne213

Heb ff voor je gekeken.. dit is wat ik bedoel 😊
Dankjewel ga ik even kijken.

3 jaar geleden

Reactie op Loeki9-11

Vorige keer wel eerste dagen kon ik nog niet lang zelfstandig staan. En von ...
Moest je de wond droog houden of droog deppen lijkt mij zo een gek idee.

3 jaar geleden

Je kan een badplank huren, vergoed door basis verzekering! https://duxxie.nl/kraamzorg?gclid=EAIaIQobChMI-JnIgOv1-gIVa4KDBx11SgWZEAAYASACEgJxhfD_BwE Ik heb er net ook een besteld omdat onze douche alleen loeiheet kan dus niet echt lekker douchen 😅

3 jaar geleden

Reactie op elizaxx

Denk dat dat heel verschillend is per persoon. Ik ben 2x heel snel hersteld. Ik ging alleen niet te warm en te lang douchen . Ik voelde me niet zwak, alleen eerste keer douchen in ziekenhuis vond ik heftig

3 jaar geleden

Reactie op Francis3

Denk dat dat heel verschillend is per persoon. Ik ben 2x heel snel hersteld ...
Ja dat lijkt mij dus ook heftig en ik mag bijna 😇 wat vond je er heftig aan? En vond je het niet eng met die wond ? Mocht je al vanaf de eerste dag douchen ?

3 jaar geleden

Als het toch over de keizersnede gaat, ik heb ook nog een vraag erover. Hoe gaat dat in vredesnaam met in en uit bed komen straks de eerste week? Het gaat nu al moeizaam met een grote buik en veel te hoog bed (na de kraamweek gaan de klossen meteen weg). Ik heb geen idee hoeveel je kan en mag bewegen en of ik nog wel uit bed kan rollen straks 😅

3 jaar geleden

Reactie op elizaxx

Verschilt heel erg per persoon. Ik dus wel maar een collegaatje stond na 2 dagen weer te stofzuigen.. 😝

3 jaar geleden

Reactie op joeliette

Als het toch over de keizersnede gaat, ik heb ook nog een vraag erover. Hoe ...
Door op je zij te gaan liggen, je benen van je bed af te laten glijden en tegelijkertijd je via je armen omhoog te drukken. Eventueel kun je zo’n bed papegaai bestellen. En ik had zelf veel aan de ruggensteun, dan lig je al schuiner, hoef je minder recht op te komen

3 jaar geleden

Reactie op elizaxx

Moest je de wond droog houden of droog deppen lijkt mij zo een gek idee.
Wond geneest echt heel snel! Hoef je niet droog te houden tijdens het douchen. Zijn van die oplos hechtingen als ik het mij goed herinner

3 jaar geleden

Reactie op maart1

Wond geneest echt heel snel! Hoef je niet droog te houden tijdens het douch ...
Ff aanvulling: wond geneest echt heel snel van buiten. Maar van binnen duurt dat een stuk langer, vandaar wel echt rustig aan doen ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Eevx

Je kan een badplank huren, vergoed door basis verzekering! https://duxxie ...
Dankje dit is echt en makkelijke site om te bestellen. Veel makkelijker hoe ik het heb uit zitten zoeken