9 Reacties

één jaar geleden

Omg, onze dochter is hier ook net mee begonnen sinds een paar dagen. Sommige mensen hoor ik zeggen "ja dat komt omdat ze andersom zitten", maar ik wil het liefste dat ze zo lang mogelijk achterstevoren zit.

één jaar geleden

Hmm ja inderdaad en in de normale Maxicosi zitten ze ook achterstevoren, dus dat zou toch geen verschil moeten maken zou je denken..

één jaar geleden

Mijn jongste deed dit ook.. ik heb het stoeltje omgedraaid, nu kijkt hij net als zijn grote broer onze kant op. Dit vind hij toch leuker.

één jaar geleden

Ons zoontje zit sinds maand 7 in een auto stoeltje echt ideaal hij kijk de hele tijd heerlijk naar buiten en geniet van wat er om hem heen gebeurt ik vind eerlijk gezegd niet dat het uitmaakt dat hij/zij recht vooruitkijkt. Officieel staat er dat het kindje langer dan 71cm moet zijn ipv de 15 maanden die er op het autostoeltje vaak staat

één jaar geleden

Maar waarom adviseren ze dan om zo lang mogelijk om gedraaid te laten (4 jaar)? Al vraag ik mij ook af hoe de *piep* doe je dat met de voetjes enzo 😅🙈

één jaar geleden

Hier bijna altijd blote voeten. Ook als de voetjes koud zijn, heeft hij er geen last van. Voor het leren lopen (en klimmen) is dat het beste.

één jaar geleden

Reactie op WISH86

Maar waarom adviseren ze dan om zo lang mogelijk om gedraaid te laten (4 ja ...
Omdat de risico's tijdens een ongeluk veel groter zijn. Even hard gezegd kan je kleine beter beide benen breken dan het nekje. En die pootjes zijn prima buigzaam en bewegelijk. Dus wat er voor ons misschien wat oncomfortabel uit ziet, hoeft dat voor de kleine niet te zijn. Sowieso zul je bij lange stukken even stoppen, dan kunnen ook de beentjes gestrekt. Dus vervoer ze zo lang mogelijk andersom.

één jaar geleden

Reactie op WISH86

Hahaha ik zie mijn zoon van 2.5 al met zijn 97cm nog achterstevoren zitten zeker 🤣🤣 kan toch niet. 🤭🤐

één jaar geleden

Reactie op WISH86

Gewoon zo lijkt me😅 Wij hebben deze stoel en onze dochter laten we ook zo lang mogelijk tegen de rijrichting in. Ze vermaakt zich tot nu toe prima in de auto