5 Reacties

één maand geleden

Wat lastig zeg. Mijn dochter slaapt ook bij mij in bed. Hier was het enorm drama met slapen in haar eigen bed vanaf 7 maanden en heb haar toen maar bij mij in bed gedaan. In slaap vallen gaat niet altijd even soepel. Herken dat ze wilt spelen, maar ik zeg dan we gaan slapen en daarna negeer ik haar. Dat helpt redelijk. Misschien kun je het proberen. Slaapt ze op de opvang en bij jouw ouders wel goed?

één maand geleden

He, wat vervelend zeg. Niet kunnen slapen kan je echt opbreken. Ik heb er zelf geen ervaring mee die van mij heeft wel wat slaapregressie momenten gehad maar slaapt over het algemeen erg goed. Wel deed je verhaal me direct denken aan een aflevering in een podcast die ik onlangs luisterde. Misschien dat de tips/het verhaal wat daarin gedeeld werd je kan helpen. Het is wel een methode wat veel van je vraagt maar denk ik wel heel effectief voor langere termijn. Ik ben momenteel zwanger van de tweede en hoop dat het slapen goed gaat straks maar anders ga ik die methode die besproken wordt zeker proberen. De podcast heet 'Ik ken iemand die' en het betreft de allereerste aflevering van 25-04-2017 - slaap. Volgens mij via elke willekeurige podcastapp te beluisteren. Hoop dat je er wat aan hebt. Sterkte en succes in elk geval.

één maand geleden

Reactie op FirstTimeMommyRox

Wat lastig zeg. Mijn dochter slaapt ook bij mij in bed. Hier was het enorm ...
Ga jij dan tegelijk met je dochter slapen? En wat doe je met het dutje? Net zoals vandaag ben ik vrij maar van de week was ze dus ziek en zat ik ook thuis. Ze moest in de middag slapen maar weigerde te slapen en deed exact hetzelfde als wat ze in de avond/ nacht doet. Bij de opvang slaapt ze wisselend maar ze slaapt. Bij mijn ouders slaapt ze ook goed tot van de week. Maar toen legde ik haar op bed. Volgende week slaapt ze er weer een nachtje en gaat mijn moeder haar op bed leggen.

één maand geleden

Reactie op Annekeb100

He, wat vervelend zeg. Niet kunnen slapen kan je echt opbreken. Ik heb er z ...
Dankjewel voor je reactie. Ik ga hier zeker naar luisteren. Ben benieuwd. Succes met je zwangerschap en hoop ook dat het slapen bij jullie goed blijft gaan.

één maand geleden

Reactie op MomOfEmma

Ga jij dan tegelijk met je dochter slapen? En wat doe je met het dutje? Net ...
Ik lig naast haar tot ze in slaap valt. Zelfstandig in slaap vallen gaat hier niet. Als ze slaapt sluip ik weer weg. Savonds slaapt ze vaak best laat, dus ik val soms ook in slaap. In de middag valt ze meestal binnen 10 minuutjes in bed, dus dat scheelt.