Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar herkenning en ook tips
Ben alleenstaand en werk ernaast ook.
Mijn dochter is pittig,sterk karakter. Bij mijn ouders en op de opvang is het echt een lief meisje. Ondeugend wel en zoekt grenzen op maar ze luistert. Bij mij is ze ook lief maar zodra ze haar zin niet krijgt is het echt een peuterzilla.
Hoe consequent ik ook probeer te zijn ze luistert niet.
Slapen is 1 groot drama: vannacht van 23u45 tot 5u15 wakker!!! We zijn naar de huisarts geweest om medische dingen uit te sluiten. De dokter zag een lichte ontsteking in de oren en keel. De zoveelste ook al dus eindelijk een doorverwijzing naar de kno arts.
Maar het slechte slapen breekt me op. Ze wilt niet in haar bed liggen en gooit alles eruit, ze schreeuwt en brult alles bij elkaar. Bij mij in bed wilt ze gezellig spelen. En vanmiddag met het dutje was het ook weer van dat. Even laten huilen vind ik geen probleem maar dit gedoe van haar is echt next level..
Daarnaast heb ik ook een hond die ik vaak doe als zij slaapt in de avond of vroeg in de ochtend als ik er vroeg uit moet. En in de avond als ze slaapt heb ik ook nog een huishouden te doen na een werkdag.
Met liefde en plezier wil en zal ik er voor haar zijn, maar ik ben gewoon ten einde raad op dit moment..