9 Reacties
6 maanden geleden
Hier at ons ventje vrij snel met ons mee maar dan uiteraard in kleine stukjes of geprakt. Nu wil hij weinig van ons eten weten. Eigenlijk het enige wat er momenteel een beetje normaal in gaat zijn potjes... ik ben daar inprincipe niet zo'n fan van en kook liever vers, maar dit gaat er wel voor de helft/ 3/4e in. Misschien dat eens proberen? Vaak eet hij dan eerst en dan daarba pakken wij ons eten. Daar eet hij dan soms nog een klein beetje van mee omdat hij dat wel altijd intressant vind, maar niet op een eigen bordje. Oh ja en alles zelf doen 😅. Succes met deze fase ❤️
6 maanden geleden
Hier werkte het om juist geen alternatief/toetje te geven. Na 2 weken volhouden (en dus helemaal niks eten) had hij door dat er na het avondeten niks meer kwam en nu eet hij weer redelijk goed mee!
6 maanden geleden
Zo herkenbaar. Soms weet ik zeker dat ze iets lust maar vertikt ze het. Ze lust bijvoorbeeld al het fruit maar vertikt soms om iets te proeven omdat ze het niet herkent. laatst een stukje meloen met heel veel moeite in haar mond weten te krijgen en vervolgens mmmmm en at ze het hele schaaltjes leeg.
Het is bij ons echt alleen het avond eten ook. Ze lust niks met groente en spuugt alle sliertjes weer uit. ik zou ook echt niet wat de oplossing zou moeten zijn. Ze is wel weer gek op potjes??
Ik denk dat als ze wat ouder is en we we compromissen kunnen sluiten het hopelijk beter gaat haha.