10 Reacties

3 maanden geleden

Stickers en stempels zijn hier een succes! Of boekjes met geluid erin.

3 maanden geleden

Mijn ervaring is dat je van alles kunt meenemen, maar dat vooral alles wat geen speelgoed is het leukste is. Bijvoorbeeld de dop z鈥檔 een flesje water, het boekje met de veiligheidsinstructies of kiekeboe met de achterburen. Verder favofilmpjes op de iPad gedownload in Netflix, voor 1 keer wat meer schermtijd kan vast geen kwaad 馃槉

3 maanden geleden

Ik heb veeeeeel langer gevlogen met mijn kind (reis van 24 uur) en zij heeft haar speelgoed nauwelijks aangeraakt. Alleen een stickerboek. Alles in het vliegtuig was al zo interessant dat ze daar al minstens 2 uur zoet mee was. En zou verder veel Snacks meenemen waar ze even zoet mee is. Rozijntjes, gepofte spelt, hele appel. Eten dat lang duurt. En speelgoed dat niet te veel kleine stukken bevat, bijvoorbeeld iets magnetisch.

3 maanden geleden

Hier ging het echt top! Een herbruikbaar stickerboek en kleuren met water waren het grootste succes.

3 maanden geleden

Zo'n msgisch tekenbord is hier een succes. Ik ga donderdag weer vliegen. Gelukkig dit keer maar 2 uurtjes. De tablet gaat ook mee. Dan maar eens wat meer schermtijd. Wordt de 4e keer voor haar volgens mij . De makkelijkste keer was als baby.

3 maanden geleden

Ik had zo een activity tas mee, kleurtjes, kleurboek, stickers en de ipad. Eerst begonnen met naar buiten kijken en dingen benoemen en spelen met het klepje van het raam, daarna het speelgoed, daarna een beetje eten en gezonde snacks en daarna even een filmpje gekeken. Ging hartstikke goed! Hebben nu al 6x gevlogen (3 tot 4.5 uur) en geen drama gehad. Activity map bewaar ik ook alleen voor de vliegreizen, zodat hij interessant blijft.

3 maanden geleden

Oehhh hier ook zondag 3,5 uur vliegen, dat wordt leuk! Ik heb echt een stuiterende jongen die niet stil zit en boekjes totaal niet interessant vindt. Alleen voor de TV zit ie wel stil dus ws heel wat schermtijd: hoe kijken jullie filmpjes in de lucht offline?

3 maanden geleden

Wij zijn op vakantie geweest naar Cura莽ao en zag er echt tegen op maar heb geen kind aan haar gehad. Had boekjes mee, kleurboek etc en als nood een ipad.

3 maanden geleden

Reactie op CHMB

Oehhh hier ook zondag 3,5 uur vliegen, dat wordt leuk! Ik heb echt een stui ...
Je kunt die filmpjes downloaden op Netflix zodat je ze offline kunt kijken. Wij zijn net terug uit Itali毛, ook een wilde jongen maar ging zo goed.

3 maanden geleden

Hier was inderdaad een stickerboekje een groot succes.