9 Reacties

één jaar geleden

Jaa hier al een tijdje gaande. In het begin zelfs volledig achterover gooien met een bult op achter hoofd als gevolg. Ik denk maar zo: het lijkt me ook intens al die grote emoties die hij voor het eerst ervaart 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Yes hier ook! Bij de oudste ook gehad, al zat daar vanaf de start al iets meer pit in 🤭

één jaar geleden

Nouu niet normaal! Mijn lieve vrolijke jongetje is ineens weg. Hij huilt echt om de kleinste scheet. Is ineens veeel aanhankelijker dan normaal. Wilt veel opgepakt worden en begint ineens met slaan. Gooit zich achterover als hij een driftbui krijgt en gooit met spulle als hij het er niet mee eens is en ga zo maar door. Ik vind het ook lastig en hoop dat het snel voorbij is. Zelfs een binnespeeltuin deed ik em geen plezier mee het is alleen maar huilen/dramme en drifte😅

één jaar geleden

Hier ook zooo heftig, met name bij mij. Op de opvang en als zijn vader in de buurt is dan gedraagt hij zich voorbeeldig😵‍💫.. Continu schreeuwen, gillen, als het niet gaat zoals hij wil.

één jaar geleden

zeer herkenbaar jammer genoeg

één jaar geleden

Sinds gister is dit bij ons ook begonnen. Heel ander meisje opeens 👍🏻

één jaar geleden

Reactie op Mommiejam

Sinds gister is dit bij ons ook begonnen. Heel ander meisje opeens 👍🏻
Dit. Mijn hemel wat is dit.🙈🤣

één jaar geleden

Zag in de oei ik groei app dat het bij dit sprongetje hoort 🥲 hier ook al de hele week driftbuien, snel boos en dan zichzelf pijn doen. Naar achteren gooien, ergens op bijten, express haar hoofd stoten 😅 Niets is goed.. tis een ✨fase✨ 😂

één jaar geleden

Hier zijn ze gelukkig weer over 🥹🥹🥹!