15 Reacties

2 jaar geleden

Ik beide. Zowel je gewoon band, als een nekband. En mijn ervaring is, dat hoe kleiner ze zijn hoe fijner ze de nekband vinden. Maar na mate ze ouder worden vinden de meeste baby ( zijn uitzonderingen) dit niet meer zo leuk/fijn. Mijn advies zou dan zijn de zwemtrainer.

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Ik beide. Zowel je gewoon band, als een nekband. En mijn ervaring is, dat h ...
Bedoel deze 😊

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Ik beide. Zowel je gewoon band, als een nekband. En mijn ervaring is, dat h ...
Die hebben we ook, maar die is helemaal niks, je moet de baby de hele tijd vast houden want het drijft niet alleen. We hebben die op onze proef vakantie gebruikt omdat de zwemband niet fijn was maar door het gewicht van het kind blijft het naar voren vallen. Het is niet zoals op de foto.

2 jaar geleden

Wij hebben hier een nekband, ander merk dan drijfmaatje, maar dus wel vergelijkbaar. Ons zoontje vind dat tot nu toe erg leuk 😊

2 jaar geleden

Wij hebben deze, echt heel fijn. Ze zit er al sinds ze 5 maanden is

2 jaar geleden

Reactie op None3

Die hebben we ook, maar die is helemaal niks, je moet de baby de hele tijd ...
Oh wat gek. Hier totaal geen last van eigelijks. 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Bedoel deze 😊
Deze hebben wij inderdaad ook. Groot plezier heeft meneer ermee😊

2 jaar geleden

Die van ons vind deze geweldig kan ie op zn rug in en op zn buik.

2 jaar geleden

Reactie op Daphne25x

Waar heb je deze gekocht! ?

2 jaar geleden

Wij hebben een drijfmaatje (tweedehands gekocht). Meerdere keren mee naar het zwembad geweest. Werkt fantastisch! Heel zn lichaam zit lekker in het water en hij heeft volledige bewegingsvrijheid 😁

2 jaar geleden

Reactie op Manu26

Bedoel deze 😊
Wij hebben deze ook. En ligt er inderdaad heerlijk in te spetteren en trappelen. Bij ons blijft ons zoontje er ook zelf gewoon heel mooi in drijven, precies zo als op de foto. Bij de andere kindjes ook gebruikt en nu weer mee op vakantie 😁👍

2 jaar geleden

Reactie op Daphne25x

Die ziet er goed uit. Mag ik vragen waar je die hebt gekocht? Bedankt. Die glimlach alleen al...;)

2 jaar geleden

Reactie op None3

Die ziet er goed uit. Mag ik vragen waar je die hebt gekocht? Bedankt. Die ...
Mirabella shopping.nl

2 jaar geleden

Reactie op Mammavanjax

Waar heb je deze gekocht! ?
Mirabella shopping.nl

2 jaar geleden

Ik had deze via bol en de gele zwemband. Deze is geen succes. Hij schuift naar beneden en we konden het niet nog vaster doen. Zijn hoofdje ging op de binnenkant van de band hangen. 😆