Hallo allemaal,
Wij zijn naar baby spa gegaan en ze hebben een drijfmaatje aan onze baby van 6 maanden aangedaan, het meisje was erg jong en het ging een beetje stroef en eng. Papa vond het helemaal niks. Maar bij het zwemmen met een zwemband van Prenatal blijft ons kind de hele tijd zuigen op het rand en zuigt ook chloor water.
Ik wil nu een drijfmaatje kopen maar ik twijfel, wat hebben jullie gekocht en hebben jullie ervaring met drijfmaatje?
Alvast BEDANKT!
Op bol staan er heel veel goede recensies.
Ik beide. Zowel je gewoon band, als een nekband. En mijn ervaring is, dat hoe kleiner ze zijn hoe fijner ze de nekband vinden. Maar na mate ze ouder worden vinden de meeste baby ( zijn uitzonderingen) dit niet meer zo leuk/fijn.
Mijn advies zou dan zijn de zwemtrainer.
Ik beide. Zowel je gewoon band, als een nekband. En mijn ervaring is, dat h ...
Die hebben we ook, maar die is helemaal niks, je moet de baby de hele tijd vast houden want het drijft niet alleen. We hebben die op onze proef vakantie gebruikt omdat de zwemband niet fijn was maar door het gewicht van het kind blijft het naar voren vallen. Het is niet zoals op de foto.
Wij hebben een drijfmaatje (tweedehands gekocht). Meerdere keren mee naar het zwembad geweest. Werkt fantastisch! Heel zn lichaam zit lekker in het water en hij heeft volledige bewegingsvrijheid 😁
Wij hebben deze ook. En ligt er inderdaad heerlijk in te spetteren en trappelen. Bij ons blijft ons zoontje er ook zelf gewoon heel mooi in drijven, precies zo als op de foto. Bij de andere kindjes ook gebruikt en nu weer mee op vakantie 😁👍
Ik had deze via bol en de gele zwemband. Deze is geen succes. Hij schuift naar beneden en we konden het niet nog vaster doen. Zijn hoofdje ging op de binnenkant van de band hangen. 😆