13 Reacties
3 jaar geleden
Hier ook een dochter die net 2 jaar zal zijn, wij hebben een duo buggy tweedehands gekocht om niet teveel geld uit te geven want de kinderwagen van de oudste hebben we ook nog
3 jaar geleden
Wij hebben de baninni duo kinderwagen luiz gekocht omdat onze ook nog geen 2 is als de kleine wordt geboren.
3 jaar geleden
Als je goed zoekt kan je makkelijk een bugaboo donkey duo vinden voor een leuk prijsje. Ik heb hem ook. Echt super fijn. Mijn oudste zit er nu alleen in met een mandje naast hem. Als de baby geboren is kan ik er een bak naast zetten. En die bak kan je weer omtoveren naar een zitje als de baby wat ouder word. Via marktplaats kan je ook een meerijdplankje kopen. Voor als je oudste niet meer wilt zitten kan die mee rijden.
3 jaar geleden
Reactie op Girlsmom94x
Wij hebben de baninni duo kinderwagen luiz gekocht omdat onze ook nog geen ...
Deze heb ik ook in gebruik! Ben er fan van 🤩 rijdt mooi soepel en je kan er ook enkele wagen van maken.
3 jaar geleden
Reactie op Joe joe
Wij hebben een uppababy vista aangeschaft, ben er super blij mee! Echt een ...
Wij hebben deze ook aangeschaft, wel via marktplaats. Dat scheelde toch de helft. Voordeel is dat met 2 kindjes er nog steeds een grote boodschappenmand overblijft! En hij vouwt idd lekker klein op zodat hij in onze up past
3 jaar geleden
Dank je wel allemaal voor jullie reacties! Vanmiddag via marktplaats een baninni luiz gekocht. Heel blij mee!