22 Reacties

3 jaar geleden

Wij gaan voor een Harvey 3 easywalker. Zeer compact dat hopelijk goed past in onze kleine auto.

3 jaar geleden

Wij hebben gisteren easy walker 3jimmy gekocht

3 jaar geleden

Wij hebben de Charley gekocht. Lekker licht en goed opklapbaar!

3 jaar geleden

Easywalker harvey3.

3 jaar geleden

Ik wil ook voor de harvey 3 gaan maar dan de premium gold versie heeft iemand. Die of na gekeken ??

3 jaar geleden

Wij hebben de Jimmey gekocht na veel proefritjes toch tot de conclusie gekomen dat deze heerlijk licht rijdt en ook makkelijk in te klappen is! Daarnaast ziet hij er ook gewoon heel mooi uit 馃槏

3 jaar geleden

Wij hebben de.harvey 2 gekocht

3 jaar geleden

Wij hebben de harvey3 gekocht 鈽猴笍

3 jaar geleden

Reactie op Judith-Nl

Wij hebben de harvey3 gekocht 鈽猴笍
Wij ook Harvey 3!

3 jaar geleden

Hier ook Harvey 3, heerlijke wagen!

3 jaar geleden

Wij hebben de Jimmey gekocht in Taupe. Heel lang alles bekeken en dat is toch wel echt de beste kinderwagen (vinden wij 馃檶馃徑)

3 jaar geleden

Wij hebben een grijze harvey 3premium gekocht

3 jaar geleden

Wij hebben de Harvey3 gekocht

3 jaar geleden

We hebben de Easywalker Jimmey gekocht in taupe. Echt een prachtige wagen馃槏 in augustus scoor je via Easywalker een gratis voetenzak bij aankoop van elke type! https://www.easywalker.nl/nl/blije-doos

3 jaar geleden

Harvey2 bij de eerste gekocht, heerlijke wagen! Wel een tip: zoek een passende tas voor in de boodschappenmand, die is namelijk niet zo hoog, dus kan niet veel losse items meenemen zonder valrisico. Maar dat is echt het enige minpuntje dat ik kan bedenken.

3 jaar geleden

Wij hebben de Jimmy

3 jaar geleden

We hebben de Nuna duowagen voor 2 kindjes

3 jaar geleden

Ik heb de harvey 3 ewsy zo een fijne lichte wemdbare wagen

3 jaar geleden

Wij hebben ook de Jimmey in taupe gekocht

3 jaar geleden

Wij hadden de harvey2 met de eerste, heerlijke wagen. Makkelijk ook te sturen met 1 hand, en dat is dan weer fijn met boodschappen doen 馃槃