13 Reacties
één jaar geleden
Wat lief en wat een leuk cadeau 🎁 mijn zoontje werd 1 drie weken geleden hij kreeg een koe met geluid waar hij bang voor is ☺️ gelukkig heeft hij ook nog andere Knuffels waar hij graag mee speelt 🙂
één jaar geleden
Onze dochter is ook groot fan van haar pop die ze van de sint kreeg. Pop krijgt kusjes en wordt in en uit haar poppenwagen gehaald.🥹🩷
één jaar geleden
Onze zoon is ook helemaal gek van baby pop hij gaat er helemaal tegen praten en lachen echt zo leuk om tezien
één jaar geleden
Mijn dochter is ook helemaal gek op haar pop. Bij o.a. de Action hebben ze poppenflesjes waar de melk 'echt' stroomt en bij de Zeeman poppenluiertjes met klittenband. Ik vind dat nog wel twee leuke toevoegingen!
Verder borstelt mijn dochter het haar (heeft de pop niet eens haha) van de pop en zichzelf met een extra baby borsteltje dat we bij de poppenspullen hebben gelegd. Pop in bed leggen is ze nog niet zo mee bezig.
één jaar geleden
Mijn dochter heeft ook een pop gekregen voor haar verjaardag. Ze is er niet mee bekend, want gaat niet naar de opvang toe.
Maar ze is er echt gek op! Die van ons maakt ook geluid, dat vond ze maar niks. Dus heb dat kastje er uit gehaald.
Later heeft ze nog 2 poppen gekregen. Waarvan 1 geluid maakt, zolang de baby niet huilt is het goed. 🤭
één jaar geleden
Mijne heeft er ook 1 gehad voor haar verjaardag maar vindt er niet veel aan. Het popje is niet zacht genoeg dus knuffels hebben hier nog de voorkeur
één jaar geleden
Wij hebben deze, echt enorm populair. https://www.bol.com/nl/nl/p/baby-born-first-love-pop-paars/9200000131805108/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9200000131805108&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmN0Xn0hvQiTOEQFzROgmibCX&gclid=CjwKCAiAg9urBhB_EiwAgw88mafiZm-ncByPuO2x8bS6_aqSdvx3JH_sWwEOMtBX3xkVtPXCVubJIRoCyxEQAvD_BwE
één jaar geleden
Reactie op Sharkie89
Leuk! Welke poppen hebben jullie voor jullie dochter? Ik zoek een kleinere ...
Wij hebben deze, hele mooie pop.😊 https://www.bol.com/nl/nl/p/mamamemo-pop-sofia-40cm-knuffelpoppen/9300000077014854/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9300000077014854&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAg9urBhB_EiwAgw88mT7jcBIlb77k6fOeNDQKkPso0ghLdEJ4RQcoujWha2gaWPJJYiqnShoCAHEQAvD_BwE
één jaar geleden
Reactie op Sharkie89
Leuk! Welke poppen hebben jullie voor jullie dochter? Ik zoek een kleinere ...
Wij hebben een baby Born gekregen. Die hebben ook klein formaat poppen en precies wat je zoekt.