15 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Sannenl
Jammer dat je je zo eenzaam voelt. Wij gaan met dit soort feestdagen altijd ...
Eigen familie is allemaal op eerste paasdag naar hun eigen schoonfamilie en mijn vader werkt in de zorg :(
3 jaar geleden
Hier ook een alleenstaande mama. Ik ben er gisteren op uit geweest en lekker wezen wandelen met het mooie weer. Vandaag inderdaad het eerste hapje gegeven en het was prachtig, maar wel met tranen over de wangen. Hoort erbij als alleenstaande mama denk ik. Blijf genieten van alles, en als je je down voelt zal ik lekker op pad gaan met de kleine, al is het maar een blokje om. Dat doet een mens goed鉂わ笍
3 jaar geleden
Reactie op Chaaaaaarlottex
Hier ook een alleenstaande mama. Ik ben er gisteren op uit geweest en lekke ...
Zou ik je een berichtje mogen sturen? Liefs鉂わ笍
3 jaar geleden
Reactie op prinsesnarry
Zou ik je een berichtje mogen sturen? Liefs鉂わ笍
Ja tuurlijk, altijd!
3 jaar geleden
Reactie op Chaaaaaarlottex
Ja tuurlijk, altijd!
Zou ik je insta mogen weet niet hoe je anders hier iemand kan berichten haah馃グ
3 jaar geleden
Reactie op prinsesnarry
Zou ik je insta mogen weet niet hoe je anders hier iemand kan berichten haa ...
M鈥檔 naam is m鈥檔 insta naam!
3 jaar geleden
Ahhh ja , dat is zo frustrerend om ouders in de zorg te hebben werken , die van mij ook en als alleenstaande mama, kan het vooral met grote feestdagen extra eenzaam aanvoelen. Er is een andere kant van de medaille, er zijn gezinnen die bij elkaar zijn maar die hebben het helemaal niet zo gezellig. Vaak als wij iets niet hebben dan idealiseren wij het , maar zo kunnen man en vrouw ruzie hebben/ontevredenheden, terwijl jij met je zoontje op de bank in vrede zit. 馃槉 Jou tijd komt nog op het juiste moment met de juiste man. Ik kom trouwens uit Den Haag.
3 jaar geleden
Girl! Niet alleenstaand, maar wel in Amsterdam! Dus als je wil koffie鈥檈n, in de Pijp of die omgeving. Lemme know!! 鈾ワ笍馃珎