13 Reacties

7 maanden geleden

Lekker eerder naar bed! Sinds wij ons zoontje eerder naar bed doen slaapt hij ook langer (7 uur). Later naar bed is hier vroeg wakker worden.

7 maanden geleden

Hier half 8/8 uur naar bed, half 7 wakker

7 maanden geleden

Wij hebben dit ook 2 dagen gehad. We hebben haar toen inderdaad ook rond 6 naar bed gedaan alleen werd dezelfde tijd wakker. Toen hebben we een dag haar later naar bed gedaan en dat was op een zondag. En maandag sliep ze door he terwijl we er vroeg uit moesten 😂. Nu wordt ze nog wel elke dag wakker rond 6 uur half 7

7 maanden geleden

Reactie op Jas2022

Lekker eerder naar bed! Sinds wij ons zoontje eerder naar bed doen slaapt h ...
Hier precies zo

7 maanden geleden

Ik heb inderdaad in een artikel van een slaapcoach gelezen dat hij dan eerder naar bed moet. Hoe later die gaat hoe eerder hij wakker wordt. En dat merken wij hier thuis ook. Gaat nu ipv 19.30 om 18.30 naar bed. En dan kan hij zeker wel tot half 8 slapen.

7 maanden geleden

Eerder. Onze slaapcoach vertelde dat als kindjes moe worden ze juist adrenaline gaan aanmaken. Volwassenen worden juist nog vermoeider maar bij kindjes werkt het juist andersom.

7 maanden geleden

Hier hielp het goed om wakkertijden aan te houden, daardoor ging ze beter slapen en s nachts langer slapen. Rond 1.5 jaar zou je bij 1 slaapje ongeveer 5 max 5.5 uur wakker aan moeten houden. Bij 2 slaapjes deed ik zelf 3.5-4 uur tussen slaapjes en naar bed. Toen ze overging op 1 slaapjes betekende dat dat ze vroeger naar bed ging dan voorheen (nu rond 18.30-19, eerder rond 19.30) maar op dezelfde tijd (tussen 6.30-7) wakker wordt.

7 maanden geleden

Mijn ervaring is dat ze bij (over)vermoeidheid eerder wakker worden. Als je zoontje rond 18:00uur moe zou ik hem gewoon lekker naar bed doen. Je kan het altijd een poosje proberen kijken of het werkt

7 maanden geleden

Reactie op Pippi5

Mijn ervaring is dat ze bij (over)vermoeidheid eerder wakker worden. Als j ...
Gaan we proberen. Bedankt 😊

7 maanden geleden

Helaas werkt eerder na bed ook nog niet.. gisteren en vanmorgen al om 4:00 wakker 😴

7 maanden geleden

Wat zwaar voor jullie zo'n vroege vogel. Hoelang slaapt hij overdag? Misschien hierin nog iets aanpassen?

7 maanden geleden

Reactie op Kaat0201

Wat zwaar voor jullie zo'n vroege vogel. Hoelang slaapt hij overdag? Missch ...
Ja, het is wel zwaar. Omdat die zo vroeg wakker is doet die nog wel twee dutjes. In de ochtend meestal van 9 tot 10 uur en in de middag tussen 12:45 en 14:15 uur. Soms 30 min maar en soms 1,5 uur. Ligt eraan of die naar de opvang is geweest (dan is die meestal meer moe).