14 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou het niet zeggen, denk aan je zelf 😊

3 jaar geleden

Lieve schat, Als eerlijk zijn niet opbrengt en als je daarom gediscrimineerd wordt? Dan ben je niet eerlijk 🤷‍♀️ Ik zie zelf totaal niet waarom een huisbaas dit een probleem zou kunnen vinden. Hou het lekker voor jezelf. Anderen hebben hier geen zaken mee 💋 zie maar dat je binnenkort niet op straat straat met dat kleine lieve ding 🍀❤

3 jaar geleden

Ik zie geen enkele reden waarom een verhuurder het zou moeten weten. Werkgever wel, die heeft dan een tijdje een gat in zijn bezetting waar die wat mee moet . Maar, een verhuurder? Nee.

3 jaar geleden

Ik zou niets zeggen en voor jezelf kiezen! Is toch ook privacy, heeft hij niets mee te maken. Snap je dubbele gevoel echter wel maar zoals je zelf al zegt woon je nu niet op een geschikte plek dus ga er voor 😊

3 jaar geleden

Zou het niet zeggen, niet nodig, je mag er met 2 personen wonen dus als jij er straks met je kindje woont ben je toch gewoon met zijn 2en

3 jaar geleden

In mijn huurcontract staat ook dat ik er niet met kinderen mag wonen, maar, kinderen krijgen is een grondrecht, dus dat wint. En als jij je daar prettig voelt, doen. En niks zeggen.

3 jaar geleden

Ik zou voor de zekerheid het juridisch loket bellen(is gratis). Dan weet je tenminste zeker wat de regels en rechten zijn etc en met meer info kun je beter een keuze maken. Maar op gevoel zou ik ook zeggen: gewoon doen

3 jaar geleden

Kleine toevoeging. Er mogen 2 mensen wonen. Dus ik zou daar met mezelf en de baby wonen. Wettelijk weet ik dat ik niks hoef te zeggen maar het is denk ik meer een gevoelskwestie. Aan de ene kant denk ik ja als ik daar al zou wonen en zwanger zou zijn zou ik ook niet zijn verhuisd

3 jaar geleden

Reactie op NiCo94

Kleine toevoeging. Er mogen 2 mensen wonen. Dus ik zou daar met mezelf en d ...
Maar hoezo zou je het aangeven? Je mag er met 2 mensen wonen, dus als je dan nu hoogzwanger een kans heb zou ik deze niet voorbij laten gaan

3 jaar geleden

Dankjewel voor alle adviezen. Ik heb gisteren bezichtiging gehad en de woning toegekend gekregen. Ik heb eerst een halfuur gehuild van opluchting en ik ben zo blij 😭

3 jaar geleden

Jaaaaaa!! Ik had gehoopt dat we nog een update zouden krijgen van je! Ik had gereageerd in je andere topic. Ben je toch eerlijk geweest? Maar wat super tof! Wanneer ga je verhuizen? Nog voor je bevalling? In elk geval heel fijn dat je nu een hele plek hebt om de kleine op te voeden!

3 jaar geleden

Reactie op Ima_hoi

Jaaaaaa!! Ik had gehoopt dat we nog een update zouden krijgen van je! Ik ha ...
Ik heb helemaal niks gezegd! De bezichtiging was redelijk rommelig en heel kort met meerdere kandidaten. De enige vraag was eigenlijk wat voor werk we deden. Ik ga na de bevalling verhuizen omdat ik mij heel veilig voel met mijn verloskundigen en dan als de kraamtijd voorbij is ga ik lekker met mijn meisje verhuizen. Gelukkig heb ik vrienden die mij de verhuizing uit handen nemen. Ik voel mij zo opgelucht dat ik eindelijk kan genieten van het hele proces

3 jaar geleden

Oh wat fijn. Ja dit zal best veel rust geven! Nu lekker genieten van de laatste loodjes en vast gaan nadenken over hoe je alles in wil richten! Heel fijn dat het zo afgelopen is!

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Wat heerlijk voor je!