11 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn in sept geweest en zoontje is 31 okt 1 jaar geworden. Efteling vinden we fantastisch! Lekker door het sprookjesbos wandelen, ijsjes eten. Wij liepen bij het carnaval-festival en zagen kei veel wandelwagens staan, dus ik zei ‘dan zul je er wel met je kindje in mogen’. En dat ging hartstikke goed. Hij mag tussen jullie in zitten. Ik dacht dat het misschien wat heftig zou zijn, die poppen, keiharde muziek, prikkels; aaah! Maar hij heeft het super goed gedaan. Was vooral enorm onder de indruk. Zoals met alles met kindjes, geen verwachtingen hebben. Voor hetzelfde geld is je kindje na een uur al helemaal overprikkeld 😵‍💫 Althans, bij ons is alles een gok en het meeste gaat goed 🙌🏼🙏🏼

één jaar geleden

Wij zijn afgelopen zondag naar de efteling geweest, ( heb een abonnement en woon er om de hoek) dochter wordt zondag 1 jaar. Gewoon sowieso wandelen vindt ze geweldig en kijkt haar ogen overal uit. Door het sprookjesbos lopen is geweldig, ze vond het poppenfestival echt geweldig. Helaas konden we niet meer in de droomvlucht maar daar mogen ze naar mijn weten oom gewoon mee in.

één jaar geleden

Kleine tip: Pukkemuk in Dongen 😁 Hebben ze ook een sprookjesbos en dieren, springkussen, fietsen, schommels, speeltuinen zowel binnen als buiten. Wij hebben daar een abonnement en tot 1 jaar is gratis. Geen lange wachtrijen, geen km's lopen naar een attractie haha. Wij doen dat pas als ze wat ouder zijn.

één jaar geleden

We zijn in de carnaval-festival, droomvlucht, oude tufferbaan, gondoletta (bootjes), monorail en zelfs de pagode geweest toen mijn zoontje 8 maanden was. Hij vond het echt allemaal fantastisch! Als je de app download kan je ook per attractie zien waar je vanaf welke leeftijd in mag ☺️

één jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

We zijn in de carnaval-festival, droomvlucht, oude tufferbaan, gondoletta ( ...
9 maanden*

één jaar geleden

Reactie op Rooshrmns

We zijn in de carnaval-festival, droomvlucht, oude tufferbaan, gondoletta ( ...
Oh mag droomvlucht ook? Leuk! Bij ons waren de bootjes dicht. Reden om weer terug te gaan!

één jaar geleden

Reactie op Suusje_B

Oh mag droomvlucht ook? Leuk! Bij ons waren de bootjes dicht. Reden om weer ...
Ja moet je zeker doen! Hij keek echt zijn ogen uit

één jaar geleden

Fata morgana en symbolica mogen ook, keek die van ons ook zijn ogen bij uit.

één jaar geleden

Wij zijn ook geweest in de zomer, ons zoontje was toen 9 maanden. Hij vond het super leuk en is toch in best wat attracties geweest, denk aan de Droomvlucht, Fata Morgana zelfs 2x, carrousel, Carnaval festival met Jokie, sprookjesbos. Lekker genieten en vooral gaan☺️

één jaar geleden

Jaaa zeker doen! Wij hebben dan zelf een abonnement dus zijn al een paar keer geweest. En ze vind het helemaal leuk. Wij mochten in : fata morgana - droomvlucht - carnaval festival, maar ook sprookjesbos. En alle lichtjes en bewegen vond ze ook echt leeuk!

één jaar geleden

Wij hebben een abonnement maar er is echt heel veel waar kindjes al in mogen. Favoriet van mijn zoontje zijn de oude tuffers (auto's met muziek) en de carrousel. Maar je mag ook in het poppentheater, monorail land van laaf, droomvlucht, gondolettas, stoomtrein, symbolica en fatamorgana. Die laatste vind mijn zoontje wel wat spannend dus die slaan we voortaan over. Ons zoontje kan best pittig zijn maar hij vind eigenlijk alles in de efteling leuk! Hij kijkt zijn ogen uit en we zorgen dat we goed afwisselen tussen wandelen en ergens in gaan. Naast de poppentheater zit een speeltuin voor kleine kindjes die is ook erg leuk en in het sprookjesbos word iedere dag een show opgevoerd waarin ze liedjes zingen, die is hier ook favoriet omdat die niet zo lang duurt.