7 Reacties
VRIEND
10 maanden geleden
Ik heb een gazelle heavy duty, met accu achterop en ook een zitje achterop. Eigenlijk geen problemen met het gewicht aan de achterkant. Heb je wel een fiets met stuurslot en dubbele standaard? Dat scheelt denk ik al een hoop.
10 maanden geleden
Ik heb een Cortina E-U4 transport family met urban iki achterzitje. Wel een accu achterop maar super stabiel en geen last van stijgeren. Ik heb vorig jaar verschillende modellen uitgetest in Utrecht bij Fietsenwinkel.nl. Ik had mijn dochter meegenomen zodat ik ook met haar achterop gelijk kon proberen welke fietsen voor mij stabiel genoeg voelden.
10 maanden geleden
Reactie op Mandarijn2020
Ik heb een gazelle heavy duty, met accu achterop en ook een zitje achterop. ...
Nee hij heeft geen stuurslot en ook geen dubbele standaard, dus dat kan inderdaad verschil maken!
Fijn om te horen dat jullie die ervaring niet hebben, mogelijk dat het dan toch echt aan onze fiets ligt 馃槄
10 maanden geleden
Ik heb een Cortina E-common family fiets waarbij de accu achterop is. Daarbij de Qibbel zitjes en dat gaat prima! Ik heb wel een dubbele standaard en een stuurslot, maar gelukkig wel stabiel..
Enig minpuntje is dat het stoeltje los moet als ik de accu eruit wil halen voor laden. De voet bescherming blokkeert het slot voor de accu 馃槉
Trouwens ook problemen met fietstassen achterop.. bij een e-bike icm fietsstoeltje bestaat er blijkbaar geen compatibel fietstasverlenger. Uiteindelijk een gewone gekocht en deze vastgeknutseld. Zit stevig en veilig vast icn stoeltje. Vervelend puntje is dan wederom dat de accu nog lastiger eruit gaat 馃ぃ