10 Reacties

één jaar geleden

Hoe ziet haar schema er verder uit? Onze dochter zit tegen 1 slaapje aan maar red dat nog niet helemaal. Zij ging ook van 2.5 uur middag slapen naar nog maar 45 minuten. Nu laten we haar 's morgens max 30 min slapen en nu slaapt ze 's middags weer langer. Wakkertijd wordt ook echt aanzienlijk langer.

één jaar geleden

Reactie op Kaat0201

Hoe ziet haar schema er verder uit? Onze dochter zit tegen 1 slaapje aan ma ...
We volgen in principe 2-3-4 ritme. Maar die 2 is laatste tijd wat kort. We kijken met name naar slaapsignalen en leggen haar dan op bed. Dat is eerder met 2,5 sochtends.

één jaar geleden

Hoe ouder ze worden, hoe minder slaap ze nodig hebben.. Dus dat ze in de ochtend 40 min slaapt. Vind ik persoonlijk al heel lang.. Misschien moet je kindje gaan volgen en geeft ze aan dat er wel een slaapje af kan.. 😁😊

één jaar geleden

Reactie op Manu26

Hoe ouder ze worden, hoe minder slaap ze nodig hebben.. Dus dat ze in de ...
Voor de ochtend vind ik het idd niet kort. Maar wel als ze allebei de keren maar 40 min slaapt. Ze wordt namelijk ook niet uitgerust wakker

één jaar geleden

Reactie op Mies12

Voor de ochtend vind ik het idd niet kort. Maar wel als ze allebei de keren ...
En laat je haar even liggen na 40 min? Misschien valt ze hierna weer in slaap?

één jaar geleden

Slaapjes helpen koppelen als ze niet uitgerust wakker lijkt te worden?

één jaar geleden

Reactie op Kaat0201

En laat je haar even liggen na 40 min? Misschien valt ze hierna weer in sla ...
Ja we laten haar echt nog behoorlijke tijd op bed. Maar dat heeft nog niet mogen baten😋

één jaar geleden

Reactie op Lisette3103

Slaapjes helpen koppelen als ze niet uitgerust wakker lijkt te worden?
Lukt soms alleen als ze verder mag slapen op ons

één jaar geleden

Reactie op Mies12

Lukt soms alleen als ze verder mag slapen op ons
Dit is bij ons herkenbaar. Sinds een week heeft m’n zoontje ook moeite met of ochtend of middagslaap. Met een beetje pech moet hij allebei in slaap geholpen worden. Hij heeft dan echt behoefte aan geborgenheid. Vandaag haal ik hem van de opvang op en heeft hij helemaal niet geslapen. Ik stond perplex, mega vrolijk en actief mannetje.

één jaar geleden

En vaak zat dus maar 1 slaapje. Hopelijk is het een fase en niet overgang van 2 naar 1…