17 Reacties
6 maanden geleden
Door de weeks gaat ze hier afgelopen anderhalve maand rond 19 naar bed en word ze rond 7 wakker. Gister was vrijdag en ging ze rond 21 naar bed en werd ze rond 9 wakker. Hier zijn we eigenlijk nooit echt de dag begonnen rond 5 uur ofzo. Als ze zo vroeg wakker word dan geef ik snel een schone luier en wat melk en dan weer terug naar bed. Vaak slaapt ze weer verder en anders speelt ze in bed tot wij opstaan, echt nooit voor 7🫣🫣
6 maanden geleden
Onze kleine slaapt van 20:00 tot meestal 7:30
Vanochtend was het trouwens 10:15 (en ik maakte hem wakker)
Wij leggen hem overdag om 13:00 op bed. Soms maar tot 15:00 maar meestal slaapt hij tot 16:30 (net als onze oudere kinderen)
Is hij eerder wakker dan sluip ik stil naar hem en geef hem zonder te praten zijn speen. Vaak slaapt hij dan nog even.
‘s avonds gaat hij tussen 19:30& 19:45 naar bed.
6 maanden geleden
Reactie op Chantie45
Onze zoon word rond 5:30 / 6:00 wakker. Slaapt ook 2 uurtjes a 2,5 uur over ...
Hier exact dezelfde tijden. Maar ons zoontje wordt pas sinds 2 maanden zo vroeg wakker. Daarvoor was het altijd 7u-7:30. Daarom vind ik het zo lastig accepteren dat het nu telkens zo vroeg is. Ook vanalles geprobeerd maar ik gooi het ook op slaapregressie en al die kiezen en hoektanden…
6 maanden geleden
Reactie op Chantie45
Onze zoon word rond 5:30 / 6:00 wakker. Slaapt ook 2 uurtjes a 2,5 uur over ...
Hier echt idemdito!! Al sinds onze zoon 5 maanden is is het rond 5, 5:30 en met een beetje geluk 6 uur wakker 😵💫 Ach... we hebben nog wat aan onze dag zal ik maar zeggen 🤣
6 maanden geleden
Reactie op Hilleen90
Hoe oud is je kindje? Ik hoor vaker dat dit ritme goed werkt
Ruim anderhalf jaar.
6 maanden geleden
Reactie op RGSD
Still going strong :(
Hier ook! Je bent niet alleen ❤️
5 maanden geleden
Nou hier lijkt het tij eindelijk te keren! Slaapt nu van 19:45 tot 6:15/6:30!! Weet niet wat ik meemaak🫨