17 Reacties

6 maanden geleden

Ik volg. Hier ook idioot vroeg wakker. En in de avond ook niet vlot slapen. Denk dat het de 18mnd slaapregressie is maar het is echt klote. Hier een tweeling, altijd wel 1 die de boel op stelten zet..

6 maanden geleden

Mijn dochter gaat later slapen, ze slaapt pas tussen 19u30 en 20u. Maar slaapt wel elke dag tot 7u, 7u30. Misschien iets later proberen in zijn bedje te leggen?

6 maanden geleden

Reactie op CC27

Mijn dochter gaat later slapen, ze slaapt pas tussen 19u30 en 20u. Maar sl ...
Doordeweeks moeten we om 6:30 opstaan, dus een later ritme werkt voor ons niet. Daarnaast is hij echt moe om 18:30 en slaapt dus ook vlot.

6 maanden geleden

Hier ook. Nog even met onze slaapcoach overlegd. Onze kleine maakt weer veel nieuwe ontwikkelingen door en krijgt tandjes. Waarschijnlijk komt t daar door. Even weer een fase. Wij blijven wel op zijn kamer tot 6 uur. Dan begint pas de dag.

6 maanden geleden

Ik volg ook even mee soms wilt ze niet slapen voor 20/21.00 het inslaap komen duurt lang en ze is altijd rond 5.55/6.30 wakker

6 maanden geleden

Door de weeks gaat ze hier afgelopen anderhalve maand rond 19 naar bed en word ze rond 7 wakker. Gister was vrijdag en ging ze rond 21 naar bed en werd ze rond 9 wakker. Hier zijn we eigenlijk nooit echt de dag begonnen rond 5 uur ofzo. Als ze zo vroeg wakker word dan geef ik snel een schone luier en wat melk en dan weer terug naar bed. Vaak slaapt ze weer verder en anders speelt ze in bed tot wij opstaan, echt nooit voor 7🫣🫣

6 maanden geleden

Onze zoon word rond 5:30 / 6:00 wakker. Slaapt ook 2 uurtjes a 2,5 uur overdag en gaat om 19:30 / 20:00 naar bed. Maakt niet uit wat ik probeer hij blijft rond deze klok wakker. Ik denk zelf dat onze jongens dus gewoon vroege vogels zijn. 🥹😂

6 maanden geleden

Onze kleine slaapt van 20:00 tot meestal 7:30 Vanochtend was het trouwens 10:15 (en ik maakte hem wakker) Wij leggen hem overdag om 13:00 op bed. Soms maar tot 15:00 maar meestal slaapt hij tot 16:30 (net als onze oudere kinderen) Is hij eerder wakker dan sluip ik stil naar hem en geef hem zonder te praten zijn speen. Vaak slaapt hij dan nog even. ‘s avonds gaat hij tussen 19:30& 19:45 naar bed.

6 maanden geleden

Reactie op Chantie45

Onze zoon word rond 5:30 / 6:00 wakker. Slaapt ook 2 uurtjes a 2,5 uur over ...
Hier exact dezelfde tijden. Maar ons zoontje wordt pas sinds 2 maanden zo vroeg wakker. Daarvoor was het altijd 7u-7:30. Daarom vind ik het zo lastig accepteren dat het nu telkens zo vroeg is. Ook vanalles geprobeerd maar ik gooi het ook op slaapregressie en al die kiezen en hoektanden…

6 maanden geleden

Reactie op Chantie45

Onze zoon word rond 5:30 / 6:00 wakker. Slaapt ook 2 uurtjes a 2,5 uur over ...
Hier echt idemdito!! Al sinds onze zoon 5 maanden is is het rond 5, 5:30 en met een beetje geluk 6 uur wakker 😵‍💫 Ach... we hebben nog wat aan onze dag zal ik maar zeggen 🤣

6 maanden geleden

Still going strong :(

6 maanden geleden

Reactie op Olijfje275

Onze kleine slaapt van 20:00 tot meestal 7:30 Vanochtend was het trouwens 1 ...
Hoe oud is je kindje? Ik hoor vaker dat dit ritme goed werkt

6 maanden geleden

Dat hebbeb wij ook gehad rond 18 maanden, veel ontwikkelingen in deze periode, gaat vanzelf voorbij

6 maanden geleden

Reactie op Hilleen90

Dat hebbeb wij ook gehad rond 18 maanden, veel ontwikkelingen in deze perio ...
Ook als het al weken duurt :-)? Is jouw advies vooral vasthouden aan het ritme?

6 maanden geleden

Reactie op Hilleen90

Hoe oud is je kindje? Ik hoor vaker dat dit ritme goed werkt
Ruim anderhalf jaar.

6 maanden geleden

Reactie op RGSD

Still going strong :(
Hier ook! Je bent niet alleen ❤️

5 maanden geleden

Nou hier lijkt het tij eindelijk te keren! Slaapt nu van 19:45 tot 6:15/6:30!! Weet niet wat ik meemaak🫨