19 Reacties

één jaar geleden

Haha jah ik. En blij dat ik het eerste jaar weer bijna heb overleefd

één jaar geleden

Eerlijk is eerlijk leuk lief allemal maar zo pittig

één jaar geleden

Oh ja ik had dit ook heeel erg naar de aanloop! Echt bijna huilen gewoon.. Vandaag is hij 1 geworden maar vandaag echt te druk gehad om er over na te denken😅 en hij vond het ZO leuk! De aandacht, versieringen, ballonnen, cadeau’s. Het was ook weer zo leuk om hem te zien stralen dat ik eigenlijk alleen maar blij en trots kon zijn🥰

één jaar geleden

Reactie op Sofiayous

Eerlijk is eerlijk leuk lief allemal maar zo pittig
Ja dat zeker ook!

één jaar geleden

Reactie op CHMB

Oh ja ik had dit ook heeel erg naar de aanloop! Echt bijna huilen gewoon.. ...
Oh wat fijn!! Zo leuk zo stralend gezichtje!

één jaar geleden

Ja hier ook, wordt over een paar dagen 1 en krijg steeds dejavu' s. Gemis naar de kraamperiode

één jaar geleden

Ja ik heb dit ook 🙈 ik heb het zelfs misschien nog wel erger; ik kan zelfs huilen van het idee dat ze misschien dan wel over 17 jaar uit huis wilt gaan of studeren ofzo. En dan denk ik; oh nee ik heb nog maar 17 jaar echt samen 😂 heel rationeel haha

één jaar geleden

Vre-se-lijk inderdaad. Wij verblijven sinds vorige week woensdag in het ziekenhuis ivm achterblijvende groei en volgende week zaterdag word hij 1 jaar. Wij duimen heel hard dat we dan thuis zijn en het kunnen vieren 😭 Dus met meerdere redenen emotioneel als ik aan zn 1ste verjaardag denk...

één jaar geleden

Ik heb dat eigenlijk helemaal niet. Het is super leuk om zo'n kleintje te hebben wat heerlijk in je armen in slaap valt en ja, wat is het vreselijk snel gegaan maar ben er erg blij mee dat we iets van een vaste structuur hebben nu. En heerlijk om samen iets te kunnen doen, ook echt reactie terug te krijgen maar vooral ook dat de oudste en jonge nu samen kunnen spelen. Zo heerlijk om ze samen te zien🥰

één jaar geleden

Heel herkenbaar!!!! Onze kleine meid wordt volgende maand 1 jaar. En de gedachte alleen al maakt me aan het huilen. Bij alles wat ik doe voor haar verjaardag ben ik emotioneel. Normaal ben ik ook niet zo ….

één jaar geleden

Jezus ja…net met mijn gebeld over het feestje zondag; janken. Het is super dubbel want zo’n mini baby was mega intens en pittig maar ik vind het nu ook wel pittig eigenlijk 😅 Zal ook wel blij zijn als hij meer kan vertellen, lopen, spelen… Hij is trouwens al best wel ‘stout’ eigenlijk…hoe moet dat als hij ouder wordt 🫣

één jaar geleden

Reactie op Suusje_B

Jezus ja…net met mijn gebeld over het feestje zondag; janken. Het is super ...
*met mijn moeder gebeld

één jaar geleden

Ik kan elke dag wel janken haha! Het is zo ontzettend snel gegaan.. Ik zou ook graag de tijd terug willen draaien en alles opnieuw beleven

één jaar geleden

Reactie op Debbie Lindsayx

Ik kan elke dag wel janken haha! Het is zo ontzettend snel gegaan.. Ik zou ...
Ik ook!!!!

één jaar geleden

Hier ook niet allen ik maar papa ook het was van de week zo erg dat papa met onze zoon op schoot zat en zij zullen we een broertje of zusje voor je maken🙈 het gaat zo snel en dan ga je hem ophalen van de opvang en zie je al die klein baby's weer dan gaat het wel weer kriebelen

één jaar geleden

Is ook heel snel gegaan! En ik heb niet genoeg genoten van die tijd. Ik was gestresst of ik het wel goed deed. Daar heb ik spijt van, het was een mooie tijd maar er komen nog hele mooie momenten aan! Laatst naar de dierentuin geweest en ze genoot van de dieren. Dat kon ze niet toen ze 5 weken was. Nu ze ouder wordt, wordt alles steeds leuker en geniet van alle moment.

één jaar geleden

Nou zeker niet de enige hoor. Ons dochtertje is een kleine 2 weken geleden 1 geworden. Ik moest er ook om huilen en veel flashbacks naar hoe het was.

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Vre-se-lijk inderdaad. Wij verblijven sinds vorige week woensdag in het zie ...
Sterkte! Ik hoop dat jullie op tijd thuis zijn.

één jaar geleden

Same….. herken precies wat je stuurt 🥹