10 Reacties
3 jaar geleden
Hi! Ik ben de dagvoedingen aan het afbouwen en geef de ochtend, avond en nachtvoedingen nog maar ik merk nu al dat ik me emotioneel veel instabieler voel 馃槼
3 jaar geleden
Ja dat had ik ook! Voelde me weer helemaal als in de kraamweek. Het bestaat echt!
3 jaar geleden
Reactie op Papi
Ja dit kan zeker. Ik heb 2 maanden niet kunnen werken. Zoo depressief. De b ...
Goh, wat shit zeg. 2 maanden volledig uit de running. Ben je dan therapie gaan volgen als ik vragen mag? Of Zijn de hormonen vanzelf weer terug in balans gekomen en jij dus ook?
3 jaar geleden
Ik geef zelf geen bv, maar het klinkt best logisch. Is natuurlijk een heel hormonaal proces in je lichaam. Afbouwen en stoppen zal hier ook wel flink invloed op hebben. Succes mama馃槝馃挅
2 jaar geleden
Reactie op Jules1985
Jemig, ik ben ook aan het stoppen en herken me hier helemaal in. Alsof ik a ...
Nou, ik moet zeggen dat het bij mij 2 weken heel heftig was, in de twee weken ben ik ook voor het eerst weer ongesteld geworden en daarna is het wat verbeterd met soms nog wat stemmingswisselingen, maar wel weer de basis redelijk stabiel. De huisarts zag eerder een verband met de eerste keer weer ongesteld dan met het stoppen van de bv. Ze gaf ook aan dat het kan minderen qua heftige emoties, maar ook blijven bij iedere ongesteldheid 馃槄
2 jaar geleden
Zo herkenbaar, had het ook!! Het voelde echt als een soort rouwen, vond het echt zo moeilijk!! Alle hormonen werken niet mee en je sluit toch iets heel moois af. Daar had ik ook veel moeite mee. Hopelijk voel je je snel beter! De tranen lekker laten vloeien en blijven praten. Beterschap 鉂わ笍