Hoi! Nu de temperatuur buiten hoger wordt is het op de babykamer ook warmer. Op dit moment is het 24.4 graden! We zijn bang dat dit veel te heet is 😊. Ze draagt nu een romper met korte mouwen en een (winter)slaapzak zonder mouwen, want dat zou goed zijn voor de nachten in de lente. Maar ga morgen toch maar even een zomerslaapzak kopen. Hebben jullie er ook last van dat het zo warm is op de slaapkamer?
Hier was het vandaag 22.5 graden..
Ons dochtertje slaapt nu in een slaapzak van 1 tog. Onder een dun lakentje van volgens mij 0.5 tog en dan de kleertjes van overdag. Een romper met korte mouwen, een broek/legging en shirt met lange mouwen.
Wij hebben een zomerslaapzak 0,5 tog met een dekentje erover en alleen een romper aan met lange mouwen. Hier ook 24 graden maar dat daalt snachts nog hard dus vandaar wel lange mouwen
De babyfoon geeft het aan, maar omdat we de temperatuur wel erg warm vonden hebben we ook een "ouderwetse" thermometer (gewoon bij de Blokker gekocht) op de kamer gelegd, en deze komt overeen met de babyfoon.
Deze hebben wij ook! Top ding en klopt helemaal. Onze babyfoon geeft het ook aan maar die klopt totaaaal niet😂. Dus blij dat ik haar slaapkleding op basis van de apparaatje aan kan passen!
Deze hebben wij ook! Top ding en klopt helemaal. Onze babyfoon geeft het oo ...
Nee nou onze babyfoon klopt ook niet hoor! In de winter stond er telkens 19 graden maar beneden stond bij de verwarming 16 graden.. en gisteren stond ie op 29!
Hier geeft de babyfoon ook standaard een te hoge temperatuur aan. Scheelt ongeveer 3-4 graden! Ik heb een bad thermometer op de vensterbank gelegd. Het is nu ongeveer 20 graden en dochter slaapt met alleen een korte mouwen romper en slaapzak 0,5 tog.