18 Reacties

3 jaar geleden

Hier was het vandaag 22.5 graden.. Ons dochtertje slaapt nu in een slaapzak van 1 tog. Onder een dun lakentje van volgens mij 0.5 tog en dan de kleertjes van overdag. Een romper met korte mouwen, een broek/legging en shirt met lange mouwen.

3 jaar geleden

Wij volgen dit schemaatje ongeveer. Niet strak, altijd even het nekje voelen. Maar wel fijn om ernaast te hebben vind ik🙂

3 jaar geleden

Bij ons is het ook warm op de slaapkamer, hij heeft alleen een romper met korte mouw en zomerslaapzak aan en zelfs dan voelt hij nog warm.

3 jaar geleden

Wij hebben een zomerslaapzak 0,5 tog met een dekentje erover en alleen een romper aan met lange mouwen. Hier ook 24 graden maar dat daalt snachts nog hard dus vandaar wel lange mouwen

3 jaar geleden

zomerslaapzak met rompertje en broekje en een dunne deken meer voor het vast makenzo dat hij niet gaat rollen

3 jaar geleden

Ja merkte het net al pff.. hier korte mouwen romper, vandaag zelfs een hemd romper en een zomerslaapzak. Wel met lange mouwen maar lekker dun

3 jaar geleden

Korte mouwen romper en zomerslaapzak zonder mouwen. Het is bij ons ook 24 graden op de kamer, en ze heeft het snel warm.

3 jaar geleden

Ik hou dit schema aan want ze draagt deze slaapzakken van Puckababy.

3 jaar geleden

Hoe meten jullie de kamer temperatuur?

3 jaar geleden

Reactie op Merel 94

Bij ons geeft de babyfoon dit aan

3 jaar geleden

Reactie op Merel 94

De babyfoon geeft het aan, maar omdat we de temperatuur wel erg warm vonden hebben we ook een "ouderwetse" thermometer (gewoon bij de Blokker gekocht) op de kamer gelegd, en deze komt overeen met de babyfoon.

3 jaar geleden

Reactie op Mini_n

Wij hebben deze, echt ideaal: https://www.bol.com/nl/nl/p/hygrometer-weerst ...
Deze hebben wij ook! Top ding en klopt helemaal. Onze babyfoon geeft het ook aan maar die klopt totaaaal niet😂. Dus blij dat ik haar slaapkleding op basis van de apparaatje aan kan passen!

3 jaar geleden

Reactie op Michelle330

Bij ons geeft de babyfoon dit aan
Bij ons zou je de temperatuur ook kunnen zien op de babyfoon maar die klopt volgens mij niet..

3 jaar geleden

Reactie op Mirritje

De babyfoon geeft het aan, maar omdat we de temperatuur wel erg warm vonden ...
Oja slim idee

3 jaar geleden

Reactie op Demner

Deze hebben wij ook! Top ding en klopt helemaal. Onze babyfoon geeft het oo ...
Nee nou onze babyfoon klopt ook niet hoor! In de winter stond er telkens 19 graden maar beneden stond bij de verwarming 16 graden.. en gisteren stond ie op 29!

3 jaar geleden

Hier geeft de babyfoon ook standaard een te hoge temperatuur aan. Scheelt ongeveer 3-4 graden! Ik heb een bad thermometer op de vensterbank gelegd. Het is nu ongeveer 20 graden en dochter slaapt met alleen een korte mouwen romper en slaapzak 0,5 tog.

3 jaar geleden

Reactie op SuusM30

Hier geeft de babyfoon ook standaard een te hoge temperatuur aan. Scheelt o ...
Doen jullie dan een slaapzak met of zonder mouwen aan?