9 Reacties
één jaar geleden
Iets van White noise al geprobeerd dat ze dingen van *vroeger * herkent in haar nieuwe kamertje
één jaar geleden
Reactie op Karen90
Vermoeiend hoor, ik snap je! Als die andere kamer echt beter gaat, kan je h ...
Vandaag was wel pas de eerste poging, maar ze was helaas erg verdrietig. Tussendoor even terug geweest om haar te kalmeren. Alleen toen ik haar weer neerlegde en naar beneden ging was ze gelijk extreem overstuur weer waardoor ze is gaan overgeven. 😔
Als het niet gaat lukken toch kijken om ze inderdaad om te ruilen weer.
Maar ik hoop dat ze er gauw overheen groeit zodat we ook ergens met er heen kunnen..
één jaar geleden
In campingbedje overal laten wennen sowieso met middagslaapje. Die van ons hebben nooit al vanaf het begin op één plekje geslapen. Overal meegenomen.. Maar het is kind afhankelijk hoor, daar ben ik eerlijk in, die van ons zijn gewoon makkelijk daarin.
Wat "bij ons" helpt is eigen beddengoed meenemen(geur). Ze hebben altijd hun knuffeltje bij hun. (Hydrofiel knuffelkonijn)
Ik zeg er wel bij dat bij ons helpt expres omdat het kind afhankelijk is wat ze nodig hebben. Als je het echt even niet meer weet, de opvoedadviseur van de GGD is er ook voor slaaptips en dat is geen opdringerig advies. Die hebben vrienden van ons ook erg geholpen.
één jaar geleden
Ahh mama wat een stress. Vooral met een kleintje op komst. Ik heb ook slechte slapen en ik heb nu een vloerbed met matras ernaast. Dus ik slaap samen met haar en dat was voor ons echt de oplossing. Maar met een kleintje erbij is dat onmogelijk. Wat wel is, er is straks al een enorme verandering in haar leven (de komst van de baby). Ik weet niet of het handig is om van kamer te wisselen als ze in haar eigen kamer al zo slecht slaapt. Ik weet niet hoe jullie situatie is, maar misschien kunnen jullie daar anders even mee wachten of het terugdraaien?
één jaar geleden
Reactie op juudje6
In campingbedje overal laten wennen sowieso met middagslaapje. Die van ons ...
Ze was eerst 1 x per week bij mijn schoonzus een dag. Maar vanaf begin af aan sliep ze daar die dag ook extreem weinig…
En verder namen we dr ook altijd wel gewoon mee steeds als we ergens heen gingen en sliep ze soms in wagen of auto, maar ook vaak niet..
Ze heeft indd ook een kroel waar ze erg aan gehecht is!
Tip over GGD zal ik is naar gaan kijken! 😊
één jaar geleden
Reactie op FirstTimeMommyRox
Ahh mama wat een stress. Vooral met een kleintje op komst. Ik heb ook slech ...
Ja we wilde het nu proberen zodat ze dat juist gewend was voordat dalijk de kleine zusje er is, zodat het niet te veel veranderingen in 1 keer zouden zijn.
Maar ik denk we haar maar lekker op haar kamertje gaan laten en dan kan de baby evt haar nieuwe kamer krijgen als die uiteindelijk niet meer bij ons in de kamer slaapt. 😊