15 Reacties
één jaar geleden
Ik heb de zomervariant van Lodger. Deze is met een drukknop. Helaas ging de eerste kapot (drukknop was losgescheurd na 2x dragen), maar kreeg gratis nieuwe van Lodger. Nieuwe versie gaat alweer even mee en knopje blijft gelukkig heel. Mijn dochter trekt ze helaas wel ook uit en ze wrijft met haar voeten over elkaar waardoor ze ook uit gaan 😅 Heb nu de variant op de foto gekocht en net uitgewassen. Wil ze vanaf morgen gaan gebruiken! Kan ervaring dus nog niet delen. Ze zien er wel degelijk uit en voelen lekker aan!
één jaar geleden
Vanaf zijn geboorte koop ik al deze slofjes voor hem. Erg blij mee! Blijven goed zitten, klittenband blijft goed en zijn lekker warm!
één jaar geleden
Hele goeie ervaring mee. Alle overige sokken/sloffen trok ons madammeke uit maar bij deze krijgt ze het tot nu toe nog niet voor elkaar ☺️
één jaar geleden
Ik heb deze gekocht, ook omdat mij dochter alles uittrekt! Niks blijft aan haar voeten. Volgens de verkoper zijn dit hele goede sloffen en bij enkele kinderen gaan ze uit maar in het algemeen niet echt een uitkomst zei ze! Was de winkel net uit en ze trok ze al uit, strakker gedaan volgende dag wist ze het klittenband los te maken. Dus nee ze blijven zeker niet aan haar voeten. Op de fiets is het fijn maar had ook goedkopere kunnen kopen.
één jaar geleden
Mijn zoontje was binnen altijd blootvoets, maar nu het kouder is heb ik bobuxen aangeschaft. Ik heb via bol 2 paar besteld in maar M (9m tot 15m) en hij is er heel goed mee. Hij kan ermee rechtstaan, kruipen en hij is ze snel gewoon. Ik doe nu nog gewoon met blote voetjes erin. Als het kouder ga worden, sokjes.
één jaar geleden
Ik heb ook deze lodger slofjes gehad voor me dochter. Heerlijk! Ze kreeg alles uit behalve deze. Ze vond ze denk ik ook lekker warm en lekker zitten. Kost wel wat maar ze heeft er dan ook wel heel veel plezier van gehad. Wat betreft klittenband helemaal geen problemen mee gehad. Zelfs niet na een aantal keer wassen.
één jaar geleden
Ik heb ze besteld. Zijn al wel een paar keer uitgegaan na het tijgeren. Maar ik vind ze verder prima. :) Dank jullie wel allemaal. :)
één jaar geleden
https://www.lodger.com/nl-be/solden/503,-38802/leren-slofjes
Er is momenteel korting/sale. 15€ voor de slofjes. ☺️
één jaar geleden
Die van Hema vind ik tot nu toe het fijnste, niet makkelijk uit te krijgen, betaalbaar en goede antislip. Lodger snel uit en ondanks antislip onvoldoende grip. Ook de maat 6-12 valt hier klein.