11 Reacties

2 jaar geleden

Het gaat om dit product

2 jaar geleden

Reactie op elizaxx

Het gaat om dit product
Dit is kant en klaar toch?aardbei en banaan in ieder geval wel, alleen opwarmen, het is niet heel dik maar ook niet waterig. Heb hier de banaan en aardbei van. Mijn zoontje vind het wel lekker, heb het nu overdag gegeven om te kijken of hij het lekker vond.

2 jaar geleden

Reactie op Bediha

Dit is kant en klaar toch?aardbei en banaan in ieder geval wel, alleen opwa ...
Ja het is alleen opwarmen zie foto die ik er bij toe heb gevoegd ook wel een pyama papje genoemd

2 jaar geleden

Omdat je zei poederzakjes vermengen met melk, wat je als foto stuurt zijn geen poederzakjes.

2 jaar geleden

Volgens mij zit dit in zakjes toch ?

2 jaar geleden

Reactie op elizaxx

Volgens mij zit dit in zakjes toch ?
Als het goed is zijn het kant en klare pakjes, schenken in de fles en opwarmen.

2 jaar geleden

Nee wij gaven dit ook (recent mee gestopt). Maar idd is gwn pyjama papje. Pakje in een fles en opwarmen of koud geven. Je hoeft het nergens mee te mengen.

2 jaar geleden

Reactie op donyaa

Nee wij gaven dit ook (recent mee gestopt). Maar idd is gwn pyjama papje. P ...
Waarom ben je hier mee gestopt als ik mag vragen 馃榾?

2 jaar geleden

Reactie op elizaxx

Waarom ben je hier mee gestopt als ik mag vragen 馃榾?
Wij hebben dit al ongeveer 6 maanden gegeven. Hadden hele voorraad in huis en dit was dus op. Nu onze dochter 1 is(gecorrigeerd 9 maanden) willen wij een ander eetschema, waardoor wij dus de flessen een beetje willen afbouwen..

2 jaar geleden

Reactie op donyaa

Wij hebben dit al ongeveer 6 maanden gegeven. Hadden hele voorraad in huis ...
Ja dat wil ik ook gaan doen mijn kleine meid is 10 maanden bijna.

2 jaar geleden

Reactie op elizaxx

Ja dat wil ik ook gaan doen mijn kleine meid is 10 maanden bijna.
Ja ik ben nog wel aan het zoeken hoe en wat. Want zij eet geen brood helaas, maar dat komt wel. Als zij dit wel gaat eten dan wordt het qua schema voor mijn gevoel veeel makkelijker. Wij geven nu in de ochtend papfles ipv in de middag pap met een lepel. Rond 11/12 uur fruithapje. Tussen 14:00 en 15:00 een fles van 180. Dan avondeten met een toetje daarna. En laatste flesje verschilt heer erg qua tijd. Hangt er echt vanaf of zij veel of weinig heeft geslapen, maar vaak tussen 19:00 en 21:00.