18 Reacties

3 jaar geleden
Ik gebruik de pillen van vitakruid en ben er zeer tevreden over. Het zijn wel gigantische pillen die je dus met een grote slok water in moet nemen. Dan moest ik even handigheid in krijgen. De tabletten zijn niet lekker, maar je moet er ook niet op gaan sabbelen. Je boert er in ieder geval niks van op. Je plas wordt er wel super geel van (overvloede van de vitamine b)

3 jaar geleden
Zijn dat multivitamine voor de eerste 16 weken of juist voor daarna?
Ik slik nu de vitamines voor zwangeren van het Kruidvat, maar nog zoekende waar ik straks naar over kan stappen..
Die vitamines van het Kruidvat zijn overigens goed te doen, wel hele grote tabletten maar er zit geen smaak aan als je het direct doorslikt waardoor ik er niet misselijk van word

3 jaar geleden
Ik gebruik ze ook omdat het goede vitamine zijn maar ze stinken wel en zijn grote pillen. Ben zelf ook misselijk maar krijg ze wel weg

3 jaar geleden
Ik sl ...
Hey Daisy, dat zijn multivitamine voor de gehele zwangerschap. Ik hou zelf van zo natuurlijk/biologisch mogelijk, vandaar dat ik deze merken gebruik en ook zeker aanraad. Orthomoleculaire artsen raden deze merken ook aan.
Waarom moet je na 16 weken overstappen? Ik weet wel dat vanaf week 10 aangeraden wordt om vetzuren te slikken, maar die slik ik nu ook al van minami vitals, speciaal voor de zwangerschap. En daarnaast nog calcium, magnesium, zink en vitamine d omdat daar niet genoeg van zitten in de multi鈥檚 en erg belangrijk zijn.
Groetjes 鉂わ笍

3 jaar geleden
Ik gebruikte al voor de zwangerschap multi vrouw dag en nacht van Vitakruid. Het zijn idd wel grote pillen maar ik vind ze niet heel vies. Echt zo'n "vitamine" smaak. Sinds een tijdje overgestapt naar Multi mama van Charlotte Labee. Bevalt goed! Het is een capsule en dus glijdt makkelijker naar binnen :)

3 jaar geleden
Ik sl ...
Dit zijn pillen voor de gehele zwangerschap. Ik ben nu bijna 12 weken en slik de pillen nu voor de helft. Het blijft tenslotte een aanvulling en ik eet verder gezond. Het zijn trouwens ook dure pillen! Ik slik ernaast wel omega3 capsules omdat ik geen vis eet.

3 jaar geleden
Reactie op Sara.98x
Hey Daisy, dat zijn multivitamine voor de gehele zwangerschap. Ik hou zelf ...
Hey Sara, dat had mijn verloskundige aangegeven. Zie dat ik mis was, zij gaf aan dat ik na 12 weken (niet na 16 haha) alleen nog vitamine D mocht slikken of een een multi vitamine wat geen foliumzuur in zit. Als er folaat in zit mag het weer wel.
Als dit een goede vitamine is die je mag gebruiken, ga ik dat eens bekijken! Vind het wel fijn om naast gezonde voeding net iets meer dan alleen vitamine D te nemen 馃榿

3 jaar geleden
Ik slik ook dag en nacht, mama. Bij mijn vorige gehele zwangerschap ook. Nu weer zodra we zijn begonnen met ' Proberen Zwanger te raken '. Heb ze dus 4 maanden geslikt Alvorens ik nu weer zwanger ben. Bevalt erg goed, alles zit erin, en geen troep. Dikke pillen, af en toe lastig weg te krijgen. Maar voel me er top door en heb er inmiddels al een hele gezonde baby mee gebaard ;) mijn verloskundigen adviseren deze ook.

3 jaar geleden
Deze van vitakruid kan je ook aanraden, is een smelttablet met lekker smaakje. En zit folaat in actieve vorm van foliumzuur.