6 Reacties

7 maanden geleden

Ik ken het … was een tijdje terug heb er geen strijd van gemaakt. Dacht als ze echt honger heeft eet ze wel. Ze eten tegenwoordig ook minder omdat ze minder snel groeien. Misschien wist je dit al 😊 Maar wat is slecht in jouw ogen?

7 maanden geleden

Hier hetzelfde. Ze eet goed brood en fruit maar van groente en vlees moet ze niks maar dan ook echt niks weten. Gaat direct naar de grond

7 maanden geleden

Reactie op XSjam

Ik ken het … was een tijdje terug heb er geen strijd van gemaakt. Dacht als ...
Vaak echt maar een paar hapjes van elke maaltijd.. in ochtend at ze eerst boterhammen maar nu niet meer. Ik probeer vaak heel veel verschillende dingen. Toch een boterham, nee wil ze niet, dan yoghurt met havermout, wil ze ook niet. Dan wordt het vaak gewoon wat fruit, lapje boterhamworst, of een knijpfruit. Voorheen wel al paar hapjes misschien gegeten van wat ik aanbood en vervolgens weigert ze alles. Zelfde met lunch en avondeten. Enige wat er altijd wel ingaat is een gekookt eitje, blauwe bessen, yoghurt. Soms heb ik gewoon geen inspiratie meer of ik weet toch dat alles geweigert wordt of blijft staan dus dan verlies ik ook echt mijn motivatie..

7 maanden geleden

Reactie op XSjam

Ik ken het … was een tijdje terug heb er geen strijd van gemaakt. Dacht als ...
Maar hoeee kunnen sommige kindjes van dezelfde leeftijd zo veel eten. Kijk bijvoorbeeld op tiktok of instagram. Ik heb echt bewust alles ontvolgd want het maakt me zo onzeker alsof ik iets niet goed doe

7 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Vaak echt maar een paar hapjes van elke maaltijd.. in ochtend at ze eerst b ...
Ik heb dat inderdaad ook een tijd gehad. Nam ze een plakje boterhamworst, 2 hapjes van een cracker een knijpfruit zakje dan wel .. dus probeerde op een gegeven moment knijp kwark dat wilde ook. Daar zaten dan eiwitten in 😅was echt waardeloos. Op een gegeven moment kwam het weer van zelf .. nu eet ze haar brood weer en avond eten … hou vol ! 🥺

7 maanden geleden

Reactie op XSjam

Ik heb dat inderdaad ook een tijd gehad. Nam ze een plakje boterhamworst, 2 ...
Pfff. Can’t wait for the better times again 😂 Het vergt zoooveel geduld dit merk ik. Het duurt ook echt al zeker 2-3 weken ofzo.. knijpkwark is ook een goeie! Ga ik onthouden. Nog even geduld dan maar.. wel fijn dat jouw dochtertje weer goed is gaan eten 🥰