5 Reacties

9 maanden geleden

Het is een fase🫥 hier ook zo komt vanzelf weer

9 maanden geleden

Hier ook ineens weer heel slecht eten 😩 vooral geen fruit. Brood gaat er soms nog in en verassend genoeg het avondeten ook wel. Ik heb het idee dat ze nu niet tegen koud eten kan, misschien door een tandje? Ook echt bijna allles wat ik aanbied wat ze normaal lekker vind, laat ze gewoon staan. Heel frustrerend 😭

9 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Hier ook ineens weer heel slecht eten 😩 vooral geen fruit. Brood gaat er s ...
Door een tandje zou inderdaad wel kunnen! Hoop dat deze fase snel voorbij is, inderdaad erg frustrerend 😩

9 maanden geleden

Bij mijn zoontje komen de kiezen door. Maar dan ook op 4 plekken tegelijk. En er heeft zich ook een hoektand aangediend. Mijn zoontje vindt het heerlijk om op appel te kauwen. Als hij dan geen honger meer heeft, maar nog wel wil kauwen, laat hij de restjes weer uit zijn mond vallen. Laatst kwam er een stukje appel terug die half rood gekleurd was. Bloed. De andere stukjes die hij uitspuugde, zag je niks aan. Maar toen ik die op at, smaakte dat wel metalig.

9 maanden geleden

Hier ook drama met eten. Ook de dingen die ze normaal lekker vindt zoals vissticks, broccoli, aardappelschijfjes, boterhammetjes, banaan, peer enzo.. ik blijf het aanbieden in de hoop dat dit over gaat. Gaat hier nu bijna een week zo..