20 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde begonnen met Kruidvat erna overgestapt naar Etos lekte ze steeds door AH huismerk geprobeerd vond ze niks.. nu ben ik toch weer terug bij Kruidvat mijn kleine is 6kg en gebruik nr 4

3 jaar geleden

Reactie op m2112

Ik heb hetzelfde begonnen met Kruidvat erna overgestapt naar Etos lekte ze ...
Etos lekte ze door? Mmhh ik hoor juist andere verhalen 😂 onze meid plast echt veel ze kan Max 2 uur met maat 5 luier doen anders neemt hij het niet goed meer op… het is echt een ramp😅 😳

3 jaar geleden

Jammer dat ze van Pampers uitslag krijgt. Hier juist van de Kruidvat niet echt tevreden meer sinds maat 3 (plastic achtige luiers, geïrriteerde huid en urine lucht). Wij gebruiken de premium protection lijn van Pampers. Je kan Etos altijd eens proberen toch, dan weet je het meteen of het voor jullie kleine goed is 🤗

3 jaar geleden

Ik ben heel erg tevreden over de Etos luiers. Ze nemen goed op en onze dochter komt er prima een hele nacht mee door zonder lekken. Ik heb geen ervaring met de grotere maat alleen, wij gebruiken nog maat 2. Wat de Etos luiers niet hebben is zo'n 'vakje' aan de bovenkant tegen het omhoog lekken van poep.. dat hebben die van de kruidvat wel. De luier aan de bovenkant even omvouwen is daarvoor een prima oplossing.

3 jaar geleden

Gebruik hier ook Etos luiers. Zeer tevreden over. Ook voor de middelste gebruik ik nog Etos luierbroekjes in de nacht maat 6 (4 jr.) En die lekt niet door.

3 jaar geleden

Qua opname vond ik de etos luiers prima maar ik vind ze erg dik en stug. Heb nu van de Lidl. Nooit verwacht maar erg tevreden over!

3 jaar geleden

Ik gebruik alles waar ze goed koop zijn alles helpt hier gelukkig tip optijd verschonen en een goed aansluitend romper

3 jaar geleden

Heb je ook de pampers harmonie geprobeerd toevallig? Hier kwam ook uitslag met de pampers premium protection, toen de pampers harmonie geprobeerd en daarbij gaat het wel super goed!

3 jaar geleden

Ik vind de etos luiers heel fijn. Ze zijn iets breder dan van de kruitvat

3 jaar geleden

Wij hebben etos luiers, ben er super tevreden over

3 jaar geleden

Ik heb etos SUPER tevrede over! En als je een voordeel pas hebt en je koopt 2 maal t zelfde product dus ook 2 x zelfde maat krijg je de 2de voor de helft. Scheelt ook weer

3 jaar geleden

Bij mij oudste altijd etos luiers gebruikt. Andere merken lekte ze door. Mijn jongste lekte met nummer 1 en 2 van etos juist door aan de bovenkant/zijkant ( ze lag vaak op haar zij) en gebruikte we pampers, pampers zaten een stuk hoger. Nu naar 3 weer overgestapt naar etos en dat gaat goed. Ik vind dat er een groot verschil zit in grootte tussen nummer 2 en 3 van de etos. Maar nummer 3 zit nu dus prima

3 jaar geleden

Nou Etos gehaald vandaag, maxi 4 gehaald, eigenlijk is die vanaf 9 kg maar omdat ze bij Kruidvat maat 5 al droeg dacht ik probeer eerst die. Hoop dat deze goed blijft zitten, voelen wel minder plastic aan naar mijn idee, we gaan het beleven. Mocht dit niet werken proberen de pampers premium of die van de Lidle een x dank voor al jullie reacties☺️

3 jaar geleden

Ook wij zijn op de Etos luiers uit gekomen. Anders te veel ongelukjes

3 jaar geleden

Hier ook etos luiers. Werken hier het beste.

3 jaar geleden

Ik zweeer bij de luiers van etos! Met pampers lekt ze hartstikke door.. en die van etos kan ze de hele nacht aan zonder door te lekken.

3 jaar geleden

Etos gaat bij ons juist vaak mis. Heel regelmatig doorlekken. Verschillende van pampers geprobeerd en ook kruidvat en hier uiteindelijk gekozen voor pampers harmonie. Hele fijne luier maar helaas ook wat duurder. Wel voor ons het waard.

3 jaar geleden

Ik had eerst ook kruitvat luiers maar ben ook overgestapt op etos omdat ik vond dat mijn dochtertje constant naar urine rook. Nu erg tevreden over de etos luiers

3 jaar geleden

Etos vind ik echt heel goed. Kruidvat lekte hij mega door

3 jaar geleden

Wij hebben van bon bebe luiers gebruikt (vd Plus). Deze vond ik ook fijn!