20 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op m2112
Ik heb hetzelfde begonnen met Kruidvat erna overgestapt naar Etos lekte ze ...
Etos lekte ze door? Mmhh ik hoor juist andere verhalen 😂 onze meid plast echt veel ze kan Max 2 uur met maat 5 luier doen anders neemt hij het niet goed meer op… het is echt een ramp😅 😳
3 jaar geleden
Jammer dat ze van Pampers uitslag krijgt. Hier juist van de Kruidvat niet echt tevreden meer sinds maat 3 (plastic achtige luiers, geïrriteerde huid en urine lucht).
Wij gebruiken de premium protection lijn van Pampers.
Je kan Etos altijd eens proberen toch, dan weet je het meteen of het voor jullie kleine goed is 🤗
3 jaar geleden
Ik ben heel erg tevreden over de Etos luiers. Ze nemen goed op en onze dochter komt er prima een hele nacht mee door zonder lekken.
Ik heb geen ervaring met de grotere maat alleen, wij gebruiken nog maat 2.
Wat de Etos luiers niet hebben is zo'n 'vakje' aan de bovenkant tegen het omhoog lekken van poep.. dat hebben die van de kruidvat wel.
De luier aan de bovenkant even omvouwen is daarvoor een prima oplossing.
3 jaar geleden
Heb je ook de pampers harmonie geprobeerd toevallig? Hier kwam ook uitslag met de pampers premium protection, toen de pampers harmonie geprobeerd en daarbij gaat het wel super goed!
3 jaar geleden
Ik heb etos SUPER tevrede over!
En als je een voordeel pas hebt en je koopt 2 maal t zelfde product dus ook 2 x zelfde maat krijg je de 2de voor de helft.
Scheelt ook weer
3 jaar geleden
Bij mij oudste altijd etos luiers gebruikt. Andere merken lekte ze door. Mijn jongste lekte met nummer 1 en 2 van etos juist door aan de bovenkant/zijkant ( ze lag vaak op haar zij) en gebruikte we pampers, pampers zaten een stuk hoger. Nu naar 3 weer overgestapt naar etos en dat gaat goed. Ik vind dat er een groot verschil zit in grootte tussen nummer 2 en 3 van de etos. Maar nummer 3 zit nu dus prima
3 jaar geleden
Nou Etos gehaald vandaag, maxi 4 gehaald, eigenlijk is die vanaf 9 kg maar omdat ze bij Kruidvat maat 5 al droeg dacht ik probeer eerst die. Hoop dat deze goed blijft zitten, voelen wel minder plastic aan naar mijn idee, we gaan het beleven. Mocht dit niet werken proberen de pampers premium of die van de Lidle een x dank voor al jullie reacties☺️
3 jaar geleden
Ik zweeer bij de luiers van etos! Met pampers lekt ze hartstikke door.. en die van etos kan ze de hele nacht aan zonder door te lekken.
3 jaar geleden
Ik had eerst ook kruitvat luiers maar ben ook overgestapt op etos omdat ik vond dat mijn dochtertje constant naar urine rook.
Nu erg tevreden over de etos luiers