14 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben de ette tete en ben er wel tevreden van. We hebben wel de verstevigende pootjes er bijgekocht, dat is wel echt een must!

6 maanden geleden

Wij hebben ette tette in huis die hadden we al voor mijn oudere zoon. Hij bevalt ons prima

6 maanden geleden

Ook Ette Tette hier, erg blij mee. Maar die kun je idd niet op zichzelf laten staan. Ideaal dat je die in een tafeltje met stoel om kunt bouwen, mijn zoontje vind het heerlijk om hier nu aan te zitten en te kleuren.

6 maanden geleden

Team Ette Tete hier. Vind hem super stabiel voor onze wildebras icm scheve vloer (oud huis haha)

6 maanden geleden

Ette tette ook hier! Zag het bij een vriendin, dat het tegen het aanrecht aan moet maakt niet veel uit dan is ie wel stabiel. En dat ombouwen naar tafeltje echt top. Al moet ik em nu soms wel even weg halen.. mijn draakje gaat er mee schuiven om weer op andere dingen te klimmen 🤪.

6 maanden geleden

Ette tete en dat het instabiel is herken ik niet. Staat hier gewoon ook los hoor.

6 maanden geleden

Wij hebben een Ette Tete. Instabiel is hij helemaal niet. Ons kind begrijpt de leertoren alleen niet goed. Ze gaat erin zitten 😅 Hij staat dus voornamelijk als bureautje in de woonkamer en dat vindt ze fantastisch!

6 maanden geleden

Ette tette! Super fijn ding en niet onstabiel. Ons zoontje vind het echt geweldig

6 maanden geleden

Hier staat de ette tete ook vaak los. Wel met de extra pootjes eraan, dat scheelt heel veel

6 maanden geleden

Wij hebben nu ongeveer een week de leertoren van Jindl in huis! Super stevig en stabiel! Zijn er erg blij mee en ons zoontje helemaal ☺️

6 maanden geleden

Hier ook een ette tette en wiebelt los in de ruimte wel . Laten hem ook nooit los staan. Zit bureau om te kleuren vind hij fantastisch

2 maanden geleden

@TS, heb je toevallig al eentje gekozen? Ben ook erg benieuwd!

2 maanden geleden

Reactie op asil122

@TS, heb je toevallig al eentje gekozen? Ben ook erg benieuwd!
Ja! We hebben de Jindl gekozen, heel erg blij mee. Heel stabiel, makkelijk om in te klimmen. We hebben de Jindl die je kunt ombouwen tot een tafeltje met stoel. Leuke extra, maar dat doen we vrijwel nooit. Dus de gewone lijkt me ook prima! We hebben eerder een andere leertoren gekocht die goedkoper was, die kon je inklappen. Maar het uitvalgedeelte stond heel ver naar achter dus dat voelde echt niet veilig. In de Jindl stapte m’n zoontje in het begin ook wel eens verkeerd en hij is toen niet gevallen. Ik raad m dus aan!

2 maanden geleden

Reactie op Brokkelster

Ja! We hebben de Jindl gekozen, heel erg blij mee. Heel stabiel, makkelijk ...
Dankje voor de snelle reactie! Ik had ondanks de vele reacties voor de ette tetr ook het idee dat de jindl wel echt een goed is. Wij twijfelen nu nog tussen enkel de toren of eentje waar ook een glijbaan aan vast kan maar dat kan helaas nog niet bij die van jindl geloof ik.