7 Reacties

15 dagen geleden

Ahhhhh, maar das normaal! Geen zorgen, meisjes zijn over het algemeen helemaal in love met papa. Ik weet nog dat toen ik klein was m’n moeder helemaal niet zag maar helemaal gek was op papa. Ik heb exact zelfde nu met m’n zoontje. Huilen als ik wegloop, knuffelen met mij. Mama veel kusjes en knuffels geven maar als papa knuffel wilt zegt ie ‘iel’ 😂🤷🏻‍♀️ haha Nu krijgen we een dochtertje en ben blij voor m’n man, dan krijgt hij liefde van haar

15 dagen geleden

En dit heeft niets met liefde te maken, ze is nog veelste klein! Het is idd een fase. Kinderen beseffen dit allemaal niet dus echt niks van aantrekken. Tuurlijk begrijp ik dat je het wilt voelen en wilt gezien worden. Ik heb zelf op de opvang gewerkt en zag altijd dat vele meisjes huilden als papa wegging maar met mama’s echt geen gevoel erbij hadden 😅 en anders om met jongentjes.

15 dagen geleden

Reactie op Dileek

En dit heeft niets met liefde te maken, ze is nog veelste klein! Het is idd ...
Het doet me goed om je berichtjes te lezen 🥺 Je hebt ook gelijk.. ze is nog zo jong en beseft het nog niet. Kan zooo niet wachten op het moment dat ze haar liefde echt aan mij terug gaat laten zien

15 dagen geleden

Wij hebben precies hetzelfde. Ons meisje wil voornamelijk dat papa alles doet. Maar gewoon echt alles. Zelfs als er iets op de grond valt, dan mag ik het niet oprapen en moet papa dat doen. Op de dagen dat ik alleen thuis ben met haar is er niks aan de hand, maar zodra papa thuis komt van het werk begint het, dan tel ik niet meer mee. Naar bed brengen 's avonds moet papa doen, ik mag het niet. Hopelijk is het echt een fase. Ik word er echt verdrietig en onzeker van en voel me een slechte moeder.

15 dagen geleden

Reactie op Mirritje

Wij hebben precies hetzelfde. Ons meisje wil voornamelijk dat papa alles do ...
Hier precies hetzelfde inderdaad… zodra ze alleen met mij is dan is er niks aan de hand en is ze ook wel gehecht aan mij. Maar zodraaa papa er ook is, dan besta ik niet meer. Ik snap je gevoel heel erg, ik voel me dan ook een slechte moeder en heel onzeker.. of krijg het idee alsof ik iets niet goed doe.. maar dat zal het vast niet zijn! Waarschijnlijk zien ze ons ook vaker en papa minder.. maar nee. Het is echt niet leuk

15 dagen geleden

Kinderen hebben vaak een voorkeurspersoon. Die meerdere keren kan wijzigen. Dus kan dat ze over een paar maanden helemaal into mama is en niks wil hebben van anderen. Ze houdt niet minder van je, maar is op dit moment graag bij papa en blijkbaar voelt ze zich prettig genoeg om het je te laten weten. Dat betekent dat ze zich veilig genoeg voelt bij je om je af te wijzen. Ik kan me voorstellen dat het soms pittig is. Bij mij is het andersom, mijn dochter wijst iedereen af ten opzichte van mij. Is ook een van de redenen waarom wij bijvoorbeeld geen 2e hebben nog. Denk dat ze het verschrikkelijk zou vinden dat mama dan minder beschikbaar is. Haar vader is er gelukkig erg nuchter in, want ook hij wordt regelmatig afgewezen. Ze bedoelen het ook niet persoonlijk. Ze hebben gewoon nog geen sociaal en emotioneel filter. Ik snap dat je er verdrietig van wordt, maar probeer het je niet teveel aan te trekken. Ze doet het niet expres en heeft niks te maken met hoeveel ze van je houdt.

11 dagen geleden

Hier ook een papa’s kindje.. ben in verwachting van een tweede dochter dus ik vrees dat het bij haar ook zo gaat zijn straks😅dochters en papa’s… wat is dat toch😂