6 Reacties

één jaar geleden

Ik zou geen maizena gebruiken zomaar, ik heb begrepen dat het daar veel erger van kan worden en misschien zelfs ontsteken. Wat ik altijd doe - Incia luierzalf - pluk heilwolle - elke 2/3u verschonen, ook 's nachts - verschonen met water ipv billendoekjes en hierna drogen met hydrofieldoek - +/- uurtje per dag even geen luier oid maar gewoon even aan de lucht luchten Succes!

één jaar geleden

Zalf purrol hebt u al geprobeerd? Het lukt wel met mij zoontje.

één jaar geleden

Inderdaad de billen droog maken na het schoonmaken heeft bij ons echt geholpen. Even met en hydrofiele doek droog dippen. Met sommige zalfjes werd het bij ons erger omdat het dan vochtig was en gaat broeien in de luieren.

één jaar geleden

Zeker maïzena gebruiken! Werkt als een tiet. En aantal dagen wassen met water en droogmaken en daarna gewoon maïzena strooien. Mijn zoontje had door zijn allergie als baby meteen al kapotte billetjes en echt met van die rode ronde wondjes overal.. paar dagen maïzena en het was weg.

één jaar geleden

eventueel van de etos Dr swaab zink olie in ieder geval hier helpt het deze is voor mijn ervaring het beste met wondjes deze blijft op de wondjes plakken dan de meeste

één jaar geleden

Wij gebruiken cavillon advanced op de neonatologie.