24 Reacties

2 jaar geleden

Ik had dit ook. Ik ben naar de spoeddienst gegaan omdat ik zoveel bloed verloor. Was blijkbaar wel normaal! 2de keer was ook wat meer maar al een stuk beter!

2 jaar geleden

Ja na alle drie de bevallingen al het gemiste menstrueren tijdens de zwangerschap in een menstruatie weer ingehaald 🙈

2 jaar geleden

Hi, ja dat is normaal jou eerste menstruatie na de bevalling is heftiger , ik ben ook in november bevallen gaf borstvoeding werd na 3 weken van mijn bevalling ongesteld was heel heftig lekte door, bloed langs benen onder de douche etc , houd wel in de gaten als je vermoeidheid voelt dan wel even bellen

2 jaar geleden

Ja is normaal! In was ook niet normaal heftig ongesteld… Was al niet meer sinds de brugklas doorgelekt en boem…. Werd wakker heel bloedvlek jn matras. Maandverbanden binnen een uur hartstikke vol. We zijn nu 3 menstruaties verder en het is weer normaal nu.

2 jaar geleden

Hebben jullie ook van die klonters? Ik heb dat nooit eerder gezien tijdens menstruatie alleen na de bevalling en nu heb ik het bij mijn menstruatie? Dan vrAg ik me af kan het zijn dat er wat us achtetgebleven omdat mijn placenta er niet uit kwam toen, of is dat ook normaal?

2 jaar geleden

Ja is normaal. Mijn verloskundige zei bereid je maar voor, het stroomt langs je benen! En indd.. zelfs het kraamverband maar gebruikt in combinatie met tampons.

2 jaar geleden

Ja bizar he! Ik had die tip van kraamverband bewaren dus niet meegekregen… het enige wat ik had was inlegkruisjes, dus ik heb een luier van dochterlief gepakt totdat mijn man nieuw kraamverband kon kopen bij de winkel 😂

2 jaar geleden

Lijkt mij vrij normaal. Ik heb dat altijd als ik ongesteld ben.

2 jaar geleden

Reactie op San93

Ja is normaal! In was ook niet normaal heftig ongesteld… Was al niet meer s ...
Ja dat heb ik dus ook.. had je ook stolsels?

2 jaar geleden

Same! Ook met stolsels en slijm😵😶

2 jaar geleden

Hoe lang duurde jullie menstruatie, de eerste keer na de bevalling? Ben nu op dag 4 en lijkt alleen erger te worden…😅

2 jaar geleden

Ik lees overal dat de eerste keer menstrueren zo'n beetje gelijkstaat aan doodbloeden, maar ik ben maandag ongesteld geworden en het is bij nog minder dan voor mijn zwangerschap. Heb ik gewoon geluk of staat mij de heftige bloedingen nog te wachten haha?

2 jaar geleden

Reactie op Romy2107

Ik lees overal dat de eerste keer menstrueren zo'n beetje gelijkstaat aan d ...
Bij mij viel het ook heel erg mee! Ook minder dan voor mijn zwangerschap. Wel balen dat ik na 3 maanden (en nu keurig een maand later weer haha) weer ongesteld ben geworden terwijl ik fulltime borstvoeding geef 😅

2 jaar geleden

Dit is voor mijn altijd al normaal. Kan de deur niet uit.

2 jaar geleden

Reactie op Romy2107

Ik lees overal dat de eerste keer menstrueren zo'n beetje gelijkstaat aan d ...
Eerste keer viel bij mij ook heel erg mee, maar dat was een voorproefje blijkbaar 🥲 Twee weken later opnieuw bloed verlies, toen kon ik er wel weer kraamverband in doen. Nu de derde keer valt het weer redelijk mee.

2 jaar geleden

De eerste keer viel bij mij ook mee, maar na 2 weken al kwam de 2e menstruatie en ik verloor hele brokstukken. Dat herkende ik zelfs niet van m’n eerste zwangerschap/bevalling. Zelfs de 3e menstruatie was ook erg, het stroomde er uit, alleen zonder brokstukken.

2 jaar geleden

Ai oke, ik moet niet te vroeg juichen dus haha

2 jaar geleden

Reactie op Romy2107

Ai oke, ik moet niet te vroeg juichen dus haha
Maar het is ook voor iedereen weer verschillend he, het kan bij jou ook gewoon niet heel veel zijn ☺️ Het is afwachten

2 jaar geleden

Ja is normaal, ik ben nu laatst de 3de keer ongesteld geweest en de eerste 2 dagen echt super heftig ongesteld dat ik na een uur alweer alles moet vernieuwen anders lek ik finaal door..

2 jaar geleden

Bedankt voor het topic. In oktober al bevallen en 2 dagen geleden voor het eerst ongesteld geworden. Ik vloei echt veel meer dan dat ik gewend ben. Met een super tampon in binnen 2 uur doorgelekt...bizar! Fijn dat het kennelijk wel normaal is...!